دو سرپرست «آفرینش‌های ادبی و هنری» و کانون پرورش فکری خراسان رضوی حکم گرفتند

دو سرپرست «آفرینش‌های ادبی و هنری» و کانون پرورش فکری خراسان رضوی حکم گرفتند
دو سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی و اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری از سوی مدیرعامل و معاون فرهنگی کانون منصوب شدند.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری مدیرعامل کانون با صدور حکمی رضا قمرزاده - مشاور خود - را به عنوان سرپرست کانون استان خراسان‌رضوی منصوب کرد تا او جایگزین جواد محقق نیشابوری شود که از مرداد 1394 این مسئولیت را برعهده داشت.

قمرزاده پیش از این از فروردین 1395 معاون فرهنگی کانون و پیشتر مدیرکل کانون استان تهران بود.

بر همین اساس و در حکم دیگری از سوی محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون، سودابه امینی به عنوان سرپرست مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون منصوب شد.

وی جایگزین حسین علیجانی می‌شود که از تیر 1394 عهده‌دار این مسئولیت شده بود.

امینی مدت 7 سال به عنوان مربی ادبی در کانون استان تهران فعالیت کرد و پس از آن به مدت 8 سال کارشناس مسوول آفرینش‌های ادبی کانون استان تهران و طراح و مجری انجمن‌های ادبی کانون ازسال 75 تا ۸۳ بود.

این شاعر در ادامه به مدت 11سال کارشناس مسوول معاونت فرهنگی کانون بود و از سال 1388 تا 1394 مسئولیت‌هایی مانند کارشناس مسوول معاونت فرهنگی و مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری و داوری جشنواره‌های بین‌المللی قصه‌گویی کانون را در کارنامه خود ثبت کرده است.

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ۰۸:۴۳
تعداد بازدید : ۲,۴۳۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...