هفتمین دوره‌ی آزمون بین المللی اسپانیایی DELE برگزار شد

هفتمین دوره‌ی آزمون بین المللی اسپانیایی DELE برگزار شد
هفتمین دوره‌ی آزمون بین‌المللی اسپانیایی DELE در روز‏های 6 آذر ماه (کتبی) و 3 و 4 و 5 آذر ماه (شفاهی) به صورت همزمان در مراکز تهران، اصفهان و شیراز کانون زبان ایران به عنوان تنها نمایندگی رسمی مؤسسه‌ی سروانتس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این آزمون با همکاری مدرسان و کارشناسان بخش اسپانیایی و با حضور 185 شرکت کننده ( از گروه‏های مختلف) در سطوح A1 ،A2 ،B1  و B2 و C1 و  C2برگزار شد.

بنابراین گزارش، دکتر محمدرضا سهرابی، معاون آموزشی و توسعه‌ی منابع انسانی، رضا لیاقی، معاون اداری و مالی و دکتر مهدی پورمحمد، سرپرست آموزش زبان‌های غیر انگلیسی کانون زبان ایران در مرکز برگزاری آزمون در تهران (مرکز آموزشی جم) حضور یافتند و از روند برگزاری آزمون بازدید کردند.

بنابراین گزارش، اسامی پذیرفته‌شدگان این آزمون که به صورت همزمان در بیش از صد کشور جهان برگزار شد متعاقبا از طریق سایت کانون زبان ایران اعلام و مدرک دیپلم سروانتس به قبول شدگان ارائه می‏شود.

n95-dele1

n95-dele2

 n95-dele4

n95-dele5

n95-dele6

n95-dele7

n95-dele8

۲۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۲۶
تعداد بازدید : ۴,۷۶۲
مهدی پورمحمد
۱۳۹۵/۰۹/۲۰
5

آزمون بی المللی دله با نظم و برنامه ریزی بسیار بالایی برگزار گردید. باتشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...