«قاسم تنها» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کانون شد

«قاسم تنها» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کانون شد
فرماند پایگاه مقاومت بسیج «حمزه سیدالشهدا» در آیینی با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان معرفی شد.

به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این آیین فاضل نظری مدیرعامل کانون بسیج را متولی زنده نگه‌داشتن یک سبک تفکر، رویکرد و روحیه جهادی دانست.

وی افزود: با توجه به این‌که وقتی در جامعه سطح مطالبات افراد به پایین‌ترین حد از نیازهای انسان‌ برسد بسیج می‌خواهد بگوید که می‌توان بالاتر از این‌ها اندیشید و گاهی به جای به‌دست آوردن با از دست دادن نیز قهرمان شد.

فاضل نظری با بیان این‌که بسیجی باید نماد و نمونه‌ی یک فرهنگ باشد، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز این فرهنگ را توسعه دهیم.

حسین هژبری فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران دو بیمه عمر دارد که اگر خدای‌ناکرده هریک مخدوش شود اصل انقلاب مخدوش خواهد شد که اولین آن ولایت فقیه است چرا که مرزهای کشور بدون ولایت فقیه نمی‌تواند پایدار بماند و بیمه عمر دوم انقلاب بسیج است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان این‌که بسیج قصد انجام کارهای اجرایی در سازمان‌ها را ندارد، خاطرنشان کرد در واقع کارکنان فرهنگی هیچ متولی به جز بسیج ندارند که به فکر آن‌ها باشد بنابراین تلاش بر این است که با تشکیل حلقه‌های صالحین در زمینه‌مباحث فرهنگی گفت‌وگو کنیم.

قاسم تنها فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا کانون نیز در سخنانی گفت: پیش از این نیز در سازمان‌های مختلف در حوزه بسیج فعالیت داشته‌ام و با ماموریت‌های این نهاد تا حدود زیادی آشنایی دارم.

وی افزود امیدوارم با کمک و یاری اعضای این پایگاه و کارکنان کانون بتوانیم این امانت را به رشد و بالندگی برسانیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا کانون هم‌چنین از فرمانده مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش خواست در این مسیر کمک و مساعدت لازم را داشته باشند تا بتوانیم پرچم‌دار ترویج فرهنگ بسیجی در این مجموعه باشیم.

آیین معرفی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدا روز 10 اردیبهشت در دفتر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

روابط عمومی کانون زبان ایران ضمن تبریک آرزوی کسب موفقیت‌های روزافزون برای ایشان دارد.

 

 

 

 

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۱۴
تعداد بازدید : ۲,۳۷۶
کارمند کانون زبان یاسوج (بادام فیروز)
۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0

انتصاب شایسته ای بود.

سید
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0

احسنت به این انتخاب


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...