با حکم مدیرعامل:
امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری شد

با حکم مدیرعامل: </br>امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری شد
با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری شد. پیش از این سرپرستی معاونت توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری بر عهده موسی‌رضا نظری بود.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم با اشاره به شایستگی و سوابق ارزشمند آزادی‌وفا، از او خواسته است با رویکردی نظام‌مند به مجموعه فعالیت‌های کانون، از رهگذر اصلاح فرایندها، دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های موجود و همچنین توجه به ضرورت حسن اجرای قوانین و مقررات ضمن فراهم آوردن زمینه‌ی مشارکت موثر همکاران به عنوان سرمایه‌های انسانی، در جهت حفظ و توسعه منابع و افزایش کارایی و اثربخشی عمومی کانون قدم‌های موثری برداشته شود.

مدیرعامل کانون در ادامه این حکم خاطرنشان کرد: بدیهی است در این مسیر، با رعایت عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات، ساماندهی صحیح و بازنگری در کیفیت و شفافیت برون‌سپاری فعالیت‌ها تلاش برای توسعه، جذب و تخصیص منابع با تأکید بر مقوله اقتصاد فرهنگ و هنر از اقتضائات اساسی این مسوولیت خواهد بود.

در سابقه کاری آزادی‌وفا تاکنون مسوولیت‌هایی همچون مدیرکل پشتیبانی سازمان بهزیستی کل کشور، معاون توسعه و مدیریت منابع جمعیت هلال‌احمر کشور، معاون توسعه و مدیریت منابع منطقه آزاد چابهار و مدرس دانشگاه ثبت شده است.

روابط عمومی کانون زبان ایران ضمن تبریک آرزوی کسب موفقیت های روز افزون برای ایشان دارد.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱
تعداد بازدید : ۲,۹۶۸
خلیل مسعودی
۱۳۹۷/۰۲/۳۰
5

ضمن قبولی طاعات و. عبادات در این ماه پر فیض . انتخاب بجا و شایسته این عزیز و بزرگوار را تبریک عرض می نمایم . آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون را برای استاد ارجمند دارم . اطمینان وافر دارم حضور حضرتعالی موجبات تعالی و خیر و برکت را برای مجموعه کانون به ارمغان خواهد آورد . حضورتان را ارج می نهیم .سربلند و پیروز باشید. مسعودی کانون زبان ایران (اداره مرکزی)


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...