اولین مراسم فارغ التحصیلی زبان آموزان بخش کودکان مرکز آموزشی یزد

اولین مراسم فارغ التحصیلی زبان آموزان بخش کودکان مرکز آموزشی یزد

مراسم فارغ التحصیلی زبان آموزان بخش کودکان مرکز آموزشی یزد، با حضور رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان، احترام السادات هاشمی‌کیا و مینا پیروز نژاد کارشناسان بازدید کانون زبان ایران و جمعی از کارکنان، مدرسان و زبان آموزان فارغ التحصیل و والدین آن‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط یکی از زبان آموزان آغاز شد و سپس خادم آستانه، ضمن خیر مقدم بر لزوم اهمیت یادگیری زبان دوم در دنیای امروز و عصر ارتباطات تاکید کرد.

 وی خطاب به زبان آموزان خاطر نشان کرد قدردان زحمات والدین خود به جهت فراهم نمودن شرایط یادگیری و تحصیل در کانون زبان باشند و برای موفقیت بیشتر، تلاش مضاعفی داشته باشند.

خادم ادامه داد: افرادی که زبان دوم فرا می‌گیرند از اعتماد به نفس بالاتری برخوردار هستند و در تحصیل و آینده‌ی کاری موفق تر خواهند بود.

ارائه‌ی مقاله در مورد مقام معلم به زبان انگلیسی، پخش کلیپ، مسابقه، اجرای نمایش و موسیقی، اهدای لوح تقدیر و گرفتن عکس یادگاری از دیگر بخش های این مراسم بود.

n96-افتخارآفرینی

n96-افتخارآفرینی

n96-افتخارآفرینی

n96-افتخارآفرینی

n96-افتخارآفرینی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۳۰
تعداد بازدید : ۲,۸۶۲
معصومه عباسی (سعادت آباد)
۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0

همکار محترم، جناب آقای خادم با سلام، ضمن خسته نباشی، بهروزی و موفقیت در تمام مراحل را برای شما، همکاران و مدرسان عزیز آرزومندم. وهمچنین تبریک به زبان آموزان که در این عرصه با تلاش و کوشش پاسخگوی زحمات مدرسان و والدین خود هستند.

مدرس کودکان یزد
۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0

مراسم خوبی بود در جهت تشویق و ترغیب زبان آموزان کودکان ممنون از دست اندرکاران

شهناز رافعی
۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0

با تشکر فراوان از جناب آقای خادم و همکاران محترم بخش کودکان، موفقیت روزافزون ایشان و زبان آموزان این بخش را از درگاه خداوند مسئلت دارم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...