کانون زبان ایران برای ترم تابستان برگزار می نماید:

دور‌ۀ مجازی نگارش مقالات علمی

دور‌ۀ مجازی نگارش مقالات علمی
دورۀ مجازی نگارش مقالات علمی(Academic Writing) تحت سیستم مدیریت آموزش (LMS)کانون زبان ایران در تابستان سال جاری برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دورۀ مجازی که برای دانشجویان (به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی) و اعضای هیئت علمی رشته‌های گوناگون طراحی شده است، شرکت کنندگان با مبانی نگارش پیشرفته، اجزا و اصول نگارش محتوای بخش‌های مختلف مقالات علمی پژوهشی در رشته های گوناگون (به زبان انگلیسی) آشنا خواهند شد.

همچنین تمامی منابع آموزشی مورد استفاده در دوره از میان به روزترین کتاب های مبتنی بر اصول و استانداردهای APA انتخاب شده و به صورت محتوای الکترونیکی در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

شرکت کنندگان می‌توانند در طول دوره، جلسات برگزار شده را به صورت آنلاین مشاهده و اسلایدهای مربوط به هر جلسه را به صورت فایل PDF دریافت نمایند.

گفتنی است، این دوره طی 8 جلسه 3 ساعته از تاریخ 16 تیر الی 3 شهریور توسط یک عضو هیات علمی دانشگاه و کارشناس تکنولوژی آموزشی برگزار می‌شود و هزینه‌ی شرکت در آن 147 هزار تومان است.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند در بازۀ زمانی 1 الی 10 تیرماه با مراجعه به سامانۀ خدمات الکترونیکی کانون زبان ایران www.ilireg.ir  بخش زبان آموزان در قسمت آموزش الکترونیک (مجازی) نسبت به پرداخت اینترنتی شهریه و ثبت نام خود اقدام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شمارۀ 88321577تماس حاصل نمایند.

با توجه به ظرفیت مشخص هر کلاس (20 نفر) اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام نمایند و به شرکت کنندگانی که حداقل در شش جلسه حضور فعال داشته باشند گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد.

۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۰
تعداد بازدید : ۴,۲۲۶
روجا
۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0

سلام لطفا در مورد نحوه کلاسها بیشتر بنویسید در روز و ساعت خاصی است؟

الهام
۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0

با سلام لطفا درباره محتوای آموزشی این دوره و درصورت ادامه و تکرار دوباره آن اطلاع رسانی بفرمایین. ممنون


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...