اطلاعیۀ‌ ثبت‌نام اینترنتی آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران (تابستان 1397)

اطلاعیۀ‌ ثبت‌نام اینترنتی آزمون جذب مدرس کانون زبان ایران (تابستان 1397)
کانون زبان ایران در نظر دارد آزمون جذب مدرس را در بخش‌های انگلیسی (کودکان، نوجوانان و بزرگسالان)، فرانسه، عربی، اسپانیایی، آلمانی و روسی برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این آزمون در روز جمعه 12 مرداد ماه برگزار می شود و داوطلبان در صورت موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه و پس از گذراندن دوره آموزشی پذیرفته خواهند شد.

زمان ثبت‌نام در این آزمون از ساعت 10صبح روز شنبه 2 تیر ماه در سامانۀ خدمات الکترونیکی کانون زبان ایران به آدرس www.ilireg.ir آغاز می‌شود و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه 19 تیر ماه ادامه می‌یابد.

علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پوشه ها‌ی پیوست مراجعه نمایند.

اطلاعیه آزمون جذب مدرس تابستان 1397

جدول مراکز آزمون جذب مدرس تابستان 1397

۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۳۴
تعداد بازدید : ۲۴,۸۰۷
@n@
۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0

ممنونم از بابت اطلاع رسانی شما.

ناشناس
۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0

با سلام مسئولان گرامی هر ساله برای زبان های مختلف ازمون جذب مدرس برگزار می شود و این امر به منظور توسعه اهداف گوناگون کانون زبان برگزار می شود اما این سوال مطرح است که در زبان های غیرانگلیسی که ظرفیت جذب دانشجویان و امکان این کار کمتر است علت جذب بیشتر مدرسان در حالی که ما شاهد هستیم که گاهی برای مدرسان کنونی به اندازه کافی کلاس وجود ندارد چیست؟ ای کاش همزمان با توسعه و جذب دانشجویان بیشتر این آزمون های جذب مدرس برگزار می شد و قطعا این امر موجب رونق بخشیدن به بخش های غیرانگلیسی می شد.

Moradi
۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0

سلام. من در آزمون قبلی رده سنی نوجوانان،در مرحله مصاحبه پذیرفته نشدم. این امکان وجود دارد این بار بدون آزمون کتبی وارد مرحله مصاحبه شوم؟ سپاسگزارم.

عطا نجمی
۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0

با سلام آزمون جذب مدرس برای کودکان و نوجوانان در شهر تبریز وجود ندارد به دلیل عدم ظرفیت لطفا راهنمایی کنید که آزمون جذب برای بزرگسالان مدرک کارشناسی رشته غیر انگلیسی باشه قابل قبوله یا باید فقط در رشته زبان انگلیسی باشه ؟! باتشکر لطفا سریعتر جواب رو بدید تا برا ثبت نام دیر نشه ممنون

محمد
۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0

سلام لطفا خیلی ساده بفرمایید که باید چکار کنیم تا قبول شویم؟؟ لطفا اگر کسی هم قبول شده راهنمایی کنه ممنون

کانون
۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0

سلام چطوری میتونم قسمت رشته امتحانی و محل رو اصلاح کنم؟

شریف
۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0

با سلام، دبیر زبان عربی و شاغل در آموزش و پرورش هستم با مدرک کارشناسی ارشد زبان عربی؛ آیا می توانم در آزمون مذکور شرکت کنم یا شاغل بودنم در آموزش و پرورش محدودیت محسوب می شود؟ با تشکر

saeed
۱۳۹۷/۰۴/۲۱
0

باسلام. من دیر متوجه شدم و زمان ثبت نام تمام شده. آیا امکان داره حضوری ثبت نام کنم؟ ممنون.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...