دیدار رییس شورای اسلامی شهر رشت با مدیر کل و کارکنان کانون پرورش و کانون زبان استان گیلان

دیدار رییس شورای اسلامی شهر رشت با مدیر کل و کارکنان کانون پرورش و کانون زبان استان گیلان
امیر حسین علوی، رییس شورای اسلامی شهر رشت با اسفندیار ضیائی، مدیر کل کانون پرورش فکری استان گیلان، خدیجه تقی پور، مدیر کانون زبان استان و جمعی از کارکنان کانون پرورش فکری و کانون زبان این استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، علوی در این دیدار بر ضرورت رصد فرهنگی، استعدادیابی و همراهی با حوزه‌های خلاقیت‌ورزی و پیشرفت در مسیر تربیت کودکان و نوجوانان خلاق و کارآفرین تاکیدکرد.

وی افزود: تقویت باورهای اعتقادی، فرهنگی و ایجاد کُنش‌های مثبت در جامعه، ازدیگر اهداف فعالان عرصۀ فرهنگ و نیازمند همراهی با مجموعه‌هایی همچون کانون پرورش فکری است.

در این دیدار که به منظور ایجاد بسترهای مناسب برای همکاری‌های متقابل صورت‌گرفت، ضیائی به ارایۀ گزارشی از فعالیت‌ها و پیشینۀ این مجموعۀ فرهنگی پرداخت و تصریح‌کرد: برای پاس‌داشت دست‌آوردهای پیشینیان و حرکت‌های موثرتر از گذشته، نیازمند تلاش افزون‌تر هستیم.

فعالیت‌های کانون زبان استان گیلان، نیازهای امروز جامعه به فراگیری زبان‌های مختلف و هم‌چنین ضرورت گشایش فروشگاه عرضۀ محصولات فرهنگی کانون از دیگر موضوع‌هایی بود که مدیر کل کانون پرورش استان به آن‌ها اشاره کرد.

همچنین در بخشی از این دیدار خدیجه تقی پور، مدیر کانون زبان استان از ظرفیت‌های گسترده برای فعالیت در بخش گردش‌گری، کمک به تولید کتاب‌های سه زبانه و هم‌چنین  آموزش کارکنان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی سخن‌گفت.

اعلام آمادگی کانون زبان برای معرفی مکان‌های محلی استان گیلان به دیگر زبان‌ها نیز از دیگر موضوع‌هایی بود که در سخنان تقی پور مورد توجه قرارگرفت.

ارایۀ دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات از سوی همکاران و هم‌چنین اهدای لوح تقدیر رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مدیر کل و کارکنان کانون پرورش و کانون زبان از دیگر بخش‌های این نشست بود.

 

n96-گیلان2

۲۴ تیر ۱۳۹۷ ۰۹:۲۲
تعداد بازدید : ۳,۲۱۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...