انتصاب سرپرست کانون زبان استان خراسان رضوی

انتصاب سرپرست کانون زبان استان خراسان رضوی
دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران طی حکمی جواد نکوزاد را که پیش از این سرپرستی معاونت اداری و مالی کانون پرورش فکری استان را برعهده داشت به عنوان سرپرست کانون زبان استان خراسان رضوی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در مراسمی که به منظور معارفه و قدردانی از زحمات و تلاش‌های نکوزاد برگزار شد رضا قمرزاده، مدیر کل کانون پرورش فکری استان به نمایندگی از رییس کانون زبان ایران حکم وی را اهدا کرد.

در این مراسم قمرزاده ضمن تقدیر از همکاران واحد فرهنگی که بار اصلی برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی را بر دوش می‌کشند از همکاران حوزۀ پشتیبانی و اداری - مالی برای همراهی و همدلی‌شان تشکر کرد و گفت: راز موفقیت یک تیمِ کاری، همدلی و همراهی آنان است و این یک‌دلی موجب ایجاد هماهنگی و افزایش بهره‌وری می‌شود.

در ادامه نکوزاد سرپرست سابق حوزۀ معاونت اداری و مالی کانون پرورش و سرپرست جدید کانون زبان استان خدمت در یک نهاد فرهنگی را توفیق الهی دانست و گفت: در دوران مسئولیت خود به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی، تلاش کردم تقوای الهی را پیشه سازم و به اندرزهای خیرخواهانۀ دوستان توجه کنم و اکنون که مقرر شده به عنوان سرپرست کانون زبان استان خدمت خود را ادامه دهم امیدوارم در کنار هم بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت‌های درونی کانون زبان در حوزۀ نیروی انسانی و اساتید باسابقه و بهینه‌سازی زیرساخت‌ها و ارتقاء وضعیت، ضمن ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌ها رضایت والدین و زبان‌آموزان را جلب نماییم.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی ضمن تشکر از اعتماد رییس کانون زبان ایران، رابطۀ بین کانون پرورش فکری و کانون زبان را یک رابطۀ دو سویه دانست که در آن نه وابستگی کامل و نه انقطاع کامل است و رابطه‌ای غیر قابل انکار است.

قمرزاده با اشاره به کمبود امکانات، همدلی و مشارکت کارکنان کانون زبان استان را ستودنی و قابل قدردانی دانست و گفت: تفاوت نوع فعالیت و تنوع مخاطب در کانون زبان در مقایسه با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید مورد توجه قرار بگیرد. همچنین با مشارکت مربیان متخصص کانونی در زمینه‌های تربیتی و مشاوره‌ای با روش‌های نو و خلاقانه می‌توان اثرگذاری لازم بر والدین زبان‌آموز را محقق ساخت.

در پایان این مراسم ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های ارزشمند سعید یزدانی پارسا مسئول هماهنگی امور استانی کانون زبان استان خراسان رضوی، متن حکم انتصاب جواد نکوزاد به عنوان سرپرست کانون زبان استان خراسان رضوی قرائت شد.

روابط عمومی کانون زبان ایران ضمن تبریک آرزوی کسب موفقیت های روز افزون برای ایشان دارد. 

n96-خراسان رضوی

n96-خراسان رضوی2

n96-خراسان رضوی 4

۶ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۴
تعداد بازدید : ۳,۲۱۳
دکتر عباس غنی زاده
۱۳۹۷/۰۵/۱۳
0

Good

آصفی
۱۳۹۷/۰۵/۱۴
5

با سلام و عرض تبریک توفیق روز افزونتان را از درگاه حضرت حق آرزومندم . امیدوارم با تعامل و ارتباط حسنه بین استانها و بهرمندی از تجربیات موفق و ارزنده همدیگر بتوانیم گام موثری در جهت اعتلای رو به پیشرفت کانون زبان ایران برداریم. سید مرتضی آصفی - سرپرست کانون زبان استان مازندران


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...