انتصاب "مسئول" و "کارشناس‌مسئول" بخش برون‌کانونی

انتصاب "مسئول" و "کارشناس‌مسئول" بخش برون‌کانونی
دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران طی احکامی جداگانه نیلوفر حسین خان ناظر را به عنوان مسئول بخش برون‌کانونی و آزیتا ناظمی را به عنوان کارشناس مسئول بخش برون کانونی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، ناظر دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است. وی از سال1380همکاری اش را با کانون زبان ایران آغاز کرد. ناظر در بخشی از دوران فعالیت خود در کانون زبان ایران در یکی از مراکز آموزشی مشغول به کار بود؛ معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی و همچنین معاونت آموزشی و توسعۀ منابع انسانی از دیگر بخش‌هایی بودند که فعالیت در آن‌ها در سابقۀ کاری وی به چشم می‌خورد. ناظر همچنین تدریس در دانشگاه جامع علمی- کاربردی را در کارنامۀ سوابق خود دارد.

گفتی است، ناظمی دارای مدرک کارشناسی نرم افزار کامپیوتر است، وی از سال 1390همکاری‌اش را با کانون زبان ایران در یکی از مراکز آموزشی آغاز کرد و سپس در بخش برون کانونی مشغول به کار شد.

روابط عمومی کانون زبان ایران ضمن تبریک آرزوی کسب موفقیت های روزافزون برای این عزیزان دارد.

n96-نیلوفر ناظر

                                                 نیلوفر ناظر_مسئول بخش برون کانونی

 

n96-آزیتا ناظمی

                                                 آزیتا ناظمی _ کارشناس مسئول بخش برون کانونی

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۵
تعداد بازدید : ۳,۴۷۸
لطفی
۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0

ضمن تبریک برای این عزیزان در مسئولیت جدید از خداوند متعال موفقیت روز افزون شما را در نیل به اهداف مورد نظر آرزومندم.

علی عظیمی
۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0

سرکار خانم ناظر، این انتخاب شایسته را تبریک عرض میکنم و برای شما و همکاران دلسوز اداره مرکزی آرزوی سلامتی و برکت را دارم.

نسرین اسداللهی عمید
۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0

نیلوفر عزیزم به شما و سرکار خانم ناظمی تبریک عرض می کنم امیدوارم در کنار هم موجبات تعالی سازمانی را فراهم نمایید.

لیلا رهایی
۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0

درود وشادباش به خانم ناظر دوست داشتنی سال وفال ومال وحال واصل ونسل وتخت وبخت بادت اندر شهریاری برقراروبر دوام سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام در پناه خدا

واعظی
۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0

عرض تبریک دارم خدمت این دو بزرگوار! همچنین از زحمات سرکار خانم اسدالهی نیز سپاسگزارم! مطمئن هستم که سر کار خانم ناظر در این مسولیت دست آوردهایی بسیاری را به کمک همکارشون سرکار خانم ناظمی رغم خواهند زد.

اسکندری
۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0

سرکار خانم ناظمی با عرض تبریک بابت سمت جدید انشالله در تمام امور کاری و زندگی طبق روال گذشته موفق و موید باشید ، ارادتمند اسکندری

زینال زاده
۱۳۹۷/۰۵/۱۵
0

سرکارخانم ناظمی ضمن عرض سلام وتبریک بابت انتصاب شایسته وبایسته شما به شغل جدید موفقیت روزافزون وپیشرفت به درجات بالا ترراازخداوندمنان خواستارم

محمد رضایی
۱۳۹۷/۰۵/۱۶
5

همکاران گرامی سرکار خانم ناظر و ناظمی انتصاب به جا و شایسته شما را به عنوان مسئول و کارشناس مسئول ، بخش برون کانونی که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته آن خواهران گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به کانون زبان ایران است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

مظاهرى
۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0

سرکار خانم ناظر امیدوارم هر روز شاهد موفقیت هاى بیشتر شما باشیم ، چون به حق لایق پیشرفت و موفقیت هستید

علیرضایی-شهرکرد
۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0

سرکار خانم ناظر دوست و همکار عزیزم انتخاب شایسته شما را تبریک و شاد باش عرض میکنم امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...