فراخوان ثبت نام در دوره‌های تک پودمان "تربیت مربی زبان انگلیسی"، "آزمون سازی زبان انگلیسی" و "تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی"

فراخوان ثبت نام در دوره‌های تک پودمان "تربیت مربی زبان انگلیسی"، "آزمون سازی زبان انگلیسی" و "تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی"
کانون زبان ایران با همکاری دانشگاه جامع علمی-کاربردی اقدام به برگزاری دوره‌های تک پودمان "تربیت مربی زبان انگلیسی"، "آزمون سازی زبان انگلیسی" و "تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی" کرده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مخاطبان دورۀ "تربیت مربی زبان انگلیسی" دبیران دبیرستان‌ها و مدرسان مراکز آموزش زبان انگلیسی و علاقه‌مندان به تدریس در دبیرستان‌ها و مراکز آموزشی هستند. این دوره در مدت 16هفته برابر با200  ساعت آموزش نظری و عملی و در قالب 3 درس با عناوین تربیت مربی زبان انگلیسی، تدریس مهارت های زبانی، روش ها و مهارت های آموزش و تدریس عملی ارائه می‌شود.

مخاطبان دورۀ "آزمون سازی زبان انگلیسی" دبیران آموزش و پرورش، مدرسان و کارشناسان آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی و علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی هستند. این دوره در مدت16هفته برابر با 200ساعت آموزش نظری و عملی و در قالب 6 درس با عناوین مفاهیم اولیه آزمون سازی زبان، اصول ساخت سوالات واژگان زبان، اصول ساخت سوالات دستور زبان، اصول ساخت سوالات مهارت های چهارگانه زبانی، آمار مقدماتی و فنون آزمون سازی استاندارد ارائه می شود.

همچنین مخاطبان دورۀ "تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی" دبیران آموزش و پرورش، مدرسان و کارشناسان آموزشگاه‌های زبان‌های خارجی و علاقه مندان به آموزش زبان انگلیسی هستند. این دوره در مدت 16هفته برابر با200ساعت آموزش نظری و عملی و در قالب 4 درس با عناوین تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی، اصول تهیه و تدوین مواد درسی، تهیه و تدوین مواد درسی مهارت‌های خواندن و نگارش و مولفه‌های زبانی، تهیه و تدوین مواد درسی مهارت‌های شنیداری و گفتاری و ارزیابی و بهینه‌سازی مواد درسی است.

شایان ذکر است در پایان این دوره به شرکت کنندگانی که تک پودمان را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند، گواهینامۀ معتبر با تایید کانون زبان ایران و دانشگاه جامع علمی-کاربردی اعطا می‌شود.

گفتنی است، افرادی که دورۀ "تربیت مربی زبان انگلیسی" را با موفقیت به اتمام رسانند صرفا از شرکت در آزمون کتبی جذب مدرس (مقاطع کودکان و نوجوانان) کانون زبان ایران معاف می‌گردند و برای تدریس باید مراحل مصاحبه و دوره TTC سپری نمایند.

همچنین مدرسان کانون زبان ایران که مایل به شرکت در دوره‌های "آزمون سازی زبان انگلیسی" و " تهیه و تدوین مواد درسی در آموزش زبان انگلیسی" هستند از امتیاز ضمن خدمت و 25 درصد تخفیف شهریه برخوردار خواهند شد.

شهریۀ شرکت در هر یک از این دوره‌ها 6704000 ریال است و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 18 شهریور تا 18 مهر با مراجعه به آدرس www.ilireg.ir:8095/podmaniنسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره‌ها می‌توانید با شماره تلفن های88492062-88321577تماس حاصل نمایید.

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۲۹
تعداد بازدید : ۱۳,۸۴۶
زهرا
۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0

ببخشید این دوره های اموزشی جذب چرا فقط تهران برگزار میشه حداقل تو مراکز استانها برگزار کنید که همه بتونند استفاده کنند

Shiva
۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0

با سلام و عرض ادب این دوره ی 16 هفته ای در شیراز برگزار میشه؟

شیما
۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0

سلام لطفادوره هارادرکرج هم برگزارکنید

اسما
۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0

سلام میخواستم بپرسم این دوره ها در اصفهان هم برگزار میشود؟

Sanaz
۱۳۹۷/۱۱/۰۷
0

سلام این دوره ها دوباره برگزار میشه؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...