انتصاب سرپرست جدید کانون زبان استان سمنان

انتصاب سرپرست جدید کانون زبان استان سمنان
دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران طی حکمی فاطمه ربانی را به عنوان سرپرست جدید کانون زبان استان سمنان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم که با حضور مهدی جمال، مدیر کل کانون پرورش فکری استان سمنان و جمعی از کارکنان و مدرسان کانون زبان شهرهای سمنان و شاهرود برگزار شد، جمال هرگونه تحول و پیشرفت در کانون زبان را مرهون همراهی و همکاری خوب مجموعۀ کارکنان کانون زبان به‌خصوص مدرسان آن دانست.

وی با اشاره به این‌که مدرسان، سرمایه‌های اصلی کانون زبان ایران هستند، دفاع از حقوق زبان‌آموزان، مدرسان و سیستم را سه برنامه و هدف اصلی در کانون زبان عنوان و خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع و توجه به خواسته‌ها و نیازهای کارکنان به‌ویژه مدرسان و تلاش برای توسعۀ مراکز آموزشی کانون و ارائه خدمات به تمام متقاضیان در نقاط مختلف استان می‌بایست مد نظر قرار گیرد.

در ادامه فتوره‌چی، ضمن خیرمقدم به مدیرکل کانون پرورش فکری استان و تبریک انتصاب سرپرست جدید به ارائۀ گزارشی از نحوۀ عملکرد مدرسان پرداخت و از تلاش‌های بی‌وقفۀ آنان، تشکر و قدردانی کرد.

n96-انتصاب

وی، همچنین به سابقۀ درخشان کانون زبان ایران، قدمت بیش از ۹۰ سال این مجموعۀ آموزشی، کیفیت کتب درسی، شیوۀ آموزشی منسجم و گستردگی مراکز کانون زبان اشاره کرد و خواستار هم‌اندیشی مدرسان و کارکنان در راستای توسعۀ برند کانون زبان ایران شد.

سرپرست جدید کانون زبان استان سمنان که پیش از این مسئولیت مرکز فرهنگی ‌هنری کانون پرورش فکری مهدی‌شهر را بر عهده داشت، ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرکل کانون پرورش فکری استان و ابراز خرسندی از حضور در این مجموعه، خدمت در یک نهاد فرهنگی و آموزشی را توفیق الهی برشمرد.

ربانی با تأکید بر همکاری، همراهی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون‌سازمانی به‌خصوص مدرسان تلاشگر کانون زبان، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم روند توسعه و رشد این مجموعه را سرعت بیشتری بخشیده و رضایت والدین و زبان‌آموزان را جلب نماییم.

در ادامه، برخی از مدرسان از زحمات و همراهی فتوره‌چی، قدردانی و خواسته‌های خود را به مدیرکل کانون استان و سرپرست جدید کانون زبان، بیان کردند.

در پایان این مراسم، متن لوح سپاس سرپرست پیشین و حکم سرپرست جدید کانون زبان قرائت و به نمایندگی از رئیس کانون زبان ایران از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، اهدا شد.

 

روابط عمومی کانون زبان ایران ضمن تبریک آرزوی کسب موفقیت های روزافزون برای این عزیزان دارد.

۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ۰۸:۲۹
تعداد بازدید : ۳,۴۳۲
همکار
۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0

درود بر خانم فتوره چی بزرگوار و صبور

همکار
۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0

باعرض خسته نباشید به همکاربزرگوارخانوم فتوره چی عزیز


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...