با حکم فاضل نظری:
رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری استان گلستان شد

با حکم فاضل نظری: </br>رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری استان گلستان شد
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی محبوبه رجب‌نسب‌آقامحلی را به مدیرکلی کانون پرورش فکری استان گلستان منصوب کرد. رجب‌نسب جایگزین عبدالرحیم سیفی‌استرآبادی شد که از اسفند سال 1392 تاکنون مسئولیت اداره ‌کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان را برعهده داشت.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، فاضل نظری در این حکم به شایستگی‌ها و سوابق «رجب‌نسب» اشاره و این مسئولیت را به وی واگذار کرده است.

مدیرعامل کانون در این حکم با بیان این‌که هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرضه تعلیم، تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان است. تحقق این هدف علاوه بر نیاز به وجود محیطی پرنشاط و امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدفمند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی است.

فاضل نظری در ادامه این حکم اظهار امیدواری کرده است به واسطه تلاش عالمانه و همت مجدانه سرکارعالی همکاران ارجمند استان گلستان و از رهگذر ملاحظه‌ راهبردهای عملیاتی کانون ضمن هماهنگی با استاندار محترم و سایر مسوولان دستگاه‌های ذی‌ربط آن استان و تعامل موثر با همکاران ستادی، در مسیر تحقق اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدم‌های موثری برداشته شود.

محبوبه رجب‌نسب‌آقامحلی دارای دکترای فیزیولوژی گیاهی است وی کارشناس مسوولی دانشگاه فرهنگیان استان، مدیریت پژوهش‌سرای دانش‌آموزی گرگان، مسوول مدارس زیست محیطی گرگان، و عضویت در کمیته تحول آموزش و پرورش گلستان را در کارنامه‌ی کاری 27 ساله خود دارد.

روابط عمومی کانون زبان ایران ضمن تبریک آرزوی کسب موفقیت‌های روزافزون برای ایشان دارد.

۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۵
تعداد بازدید : ۲,۰۸۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...