همزمان با هفته‌ی پژوهش:
از تلاش‌ها و زحمات کارشناسان معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی قدردانی شد

همزمان با هفته‌ی پژوهش:</br>از تلاش‌ها و زحمات کارشناسان معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی قدردانی شد
همزمان با هفته‌ی پژوهش در جلسه‌ای با حضور دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران، دکتر ساسان بالغی زاده، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و جمعی از مدیران این معاونت از تلاش‌ها و زحمات کارشناسان پژوهش و برنامه‌ریزی قدردانی شد.

همزمان با هفته‌ی پژوهش در جلسه‌ای با حضور دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران، دکتر ساسان بالغی زاده، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و جمعی از مدیران این معاونت از تلاش‌ها و زحمات کارشناسان پژوهش و برنامه‌ریزی قدردانی شد.

به گزارش روابط‌ عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این همایش بالغی‌زاده ضمن قدردانی از خدمات همکارانِ معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی به برخی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در سه مدیریت زیرمجموعه‌ی این معاونت شامل پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، تولید و انتشارات و تکنولوژی آموزشی اشاره کرد.

در ادامه رییس کانون زبان ایران با گرامیداشت هفته‌ی پژوهش بیان کرد: معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی در سال 1395یکی از پر بازده‌ترین بخش‌های اداره‌ی مرکزی بوده است. این معاونت در سال جاری نسبت به سال گذشته در عملیاتی کردن راهبردها و ارائه‌ی گزارش‌ها بسیار منظم‌تر، سریع‌تر و چابک‌تر عمل کرده است.

هاشمی افزود: پژوهش فعالیتی است که در سازمان تولید ارزش می‌کند و این ارزش در ابعاد مختلف نمایان می‌شود. تولید، نهادینه کردن و جریان سازی این ارزش‌ها و تغیر مسیر سازمان به سمت آینده‌ای مطلوب کار بسیار بزرگی است که به واسطه‌ی انجام فعالیت‌های پژوهشی صورت می‌پذیرد.

رییس کانون زبان ایران سازمان را با انسانی که در فرآیند رشد علاوه بر تکامل فیزیکی، تکامل فکری نیز پیدا می‌کند مقایسه کرد و گفت: سازمان‌ها در برهه‌های مختلف نیاز به تفکر و ارزیابی شرایط خود دارند، نیاز دارند نقش خود را باز تعریف نمایند، همانند انسان‌ها که در بازه‌های مختلف زمانی خود را با محیط و شرایط سازگار کرده و سعی می‌کنند شرایط را به سمت بهتری سوق دهند تا به موفقیت دست یابند. ما نیز در کانون زبان ایران در مرحله‌ای از رشد سازمانی هستیم و نیاز به بازتعریف نقش‌ها داریم. در بازتعریف نقش‌ها در بخش پژوهش باید بیندیشیم که پژوهش ما تا چه حد توانسته است در توسعه‌ی سرمایه‌ی انسانی دانش‌مدار، توسعه‌ی روش و محتوای روزآمد و توسعه‌ی نوآوری های آموزشی تاثیر‌گذار باشد؟

وی به تولید محصول و خدمات دانش بنیان در کانون زبان ایران اشاره کرد و گفت: جنبه‌ی دیگری از بازتعریف نقش ها در حوزه‌ی پژوهش، تولید و توسعه‌ی خدمات و محصولات دانش بنیان است.

هاشمی سهم معاونت پژوهش و برنامه ریزی را در توسعه‌ی نوآوری مهم دانست و گفت: نوآوری در روش و محتوا و همچنین نوآوری آموزشی از مهمترین مقوله‌های مرتبط به این حوزه است. در این خصوص شایسته است که با تعامل با افراد به سمت نزدیک‌تر شدن به استانداردها و توسعه‌ی خلاقیت و نوآوری حرکت کنیم.

n95-پژوهش

در بخش دیگری از این جلسه با اهداء لوحی از تلاش‌های مستمر و موثر مهدی لطفیان، کارشناس پژوهش و برنامه‌ریزی در تهیه و تدوین کتاب‌های کمک آموزشی و همکاری در برنامه‌ریزی و تولید محتوا جهت راه اندازی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی برای اهداف ویژه تشکر و قدردانی شد.

۴ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۰۴
تعداد بازدید : ۲,۷۴۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...