انتصاب ابراهیم زره‌ساز به عنوان مدیر کل جدید کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی

انتصاب ابراهیم زره‌ساز به عنوان مدیر کل جدید کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ابلاغ حکمی ابراهیم زره‌ساز را به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی منصوب کرد. وی بر اساس حکم مدیر عامل کانون پرورش فکری جایگزین رضا قمرزاده سرپرست سابق کانون استان خراسان رضوی شد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان به‌عنوان هدف محوری کانون خواسته‌ی فاضل نظری از مدیر کل جدید کانون استان است که تحقق آن نیازمند وجود محیطی پرنشاط و امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون است.

در این حکم همچنین بر اهمیت تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدفمند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی تاکید شده است.

ابراهیم زره‌ساز، دانش‌آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد است و از سال 1384 به‌عنوان معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان خراسان رضوی فعالیت می‌کرد.

او همچنین دبیر دهمین جشنواره فیلم رویش بوده است و در کارنامه‌اش کارگردانی و تهیه‌کنندگی تعداد زیادی فیلم‌های کوتاه و مستند و همچنین دبیری و مسئولیت برگزاری برخی جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و سینمایی به چشم می‌خورد.

روابط عمومی کانون زبان ایران ضمن تبریک آرزوی کسب موفقیت های روزافزون برای ایشان دارد.

۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۱۳
تعداد بازدید : ۲,۸۹۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...