با حکم مدیرعامل کانون؛
مصطفی مومنی رییس کانون زبان ایران شد

با حکم مدیرعامل کانون؛</br>مصطفی مومنی رییس کانون زبان ایران شد
مصطفی مومنی با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان رییس کانون زبان ایران منصوب شد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این حکم با اشاره به شایستگی و سوابق رییس جدید کانون زبان، تاکید کرده است که آموزش زبان‌های خارجی به عنوان یک مهارت ارتباطی می‌تواند به عنوان یک هدف نهایی، ابزاری برای گفت‌وگو و اثرگذاری فرهنگی باشد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه این حکم خاطرنشان کرد: تمرکز بر آموزش‌های هدفمند بر سبک زندگی ایرانی اسلامی از رهگذر تولید کتاب‌های کمک آموزشی با رویکرد ترویج ارزش‌ها و ایجاد زمینه آموزش بر پایه مهارت در قالب‌هایی چون دهکده فرهنگی زبان‌آموزی و تقویت و توسعه زبان‌های حوزه تمدن اسلامی و همچنین تمرکز بر محتوای فرهنگی مورد نیاز کودکان، نوجوانان و جوانان ایرانی اسلامی در عرصه زبان‌آموزی می‌تواند تحقق این مهم را تسهیل کند.

در ادامه این حکم آمده است: از آنجا که یکی از آسیب‌های احتمالی حوزه آموزش زبان‌های خارجی تاثیرپذیری یک سویه از فرهنگ بیگانه است، انتظار می‌رود با هدف‌گذاری دقیق و تمرکز بر روش‌ها و محتوای مورد نیاز و ارتباط با دیگر سازمان‌ها و مجموعه‌های فرهنگی به فعالیت‌های این نهاد با سابقه و خوش‌نام آموزشی به عنوان فرصتی برای زمینه‌سازی اثرگذاری فرهنگی نگریسته شود.

مصطفی مومنی دارای مدرک دکتری مدیریت استراتژیک از دانشگاه علامه طباطبایی است و در سابقه کاری او، تاکنون مسئولیت‌هایی همچون مشاور مدیرعامل کانون، مدیر آموزش کل دانشگاه امام صادق(ع) و مدیر مدارس مجتمع امام صادق، محقق میهمان دانشگاه دی تی یو دانمارک و مدرس دعوت‌شده دانشگاه‌های تهران ثبت شده است.

وی هم‌چنین صاحب تالیفاتی چون حق مالکیت زنان و ویژگی‌های مدیران است.

پیش از این سیدمحمدرضا هاشمی ریاست کانون زبان ایران را بر عهده داشت.

کانون زبان ایران موسسه‌ای آموزشی و باسابقه است که با دارا بودن ۲۷۰ شعبه و مرکز آموزشی در سراسر کشور کار آموزش شش زبان خارجی شامل انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، روسی و اسپانیایی و زبان فارسی به غیر فارسی زبان‌ها را به بیش از یک میلیون زبان‌آموز در سال برعهده دارد.

 

 

۱۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۰۳
تعداد بازدید : ۱۲,۱۹۹
بازرگان
۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0

با سلام بنده به نوبه خود و به نمایندگی از طرف مجموعه عوامل شعبه نجوم استان زنجان این انتصاب را خدمت ایشان تبریک گفته و آروزی موفقیت داریم.

فاطمه مومنی
۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0

با سلام و عرض ادب، این مناسبت را خدمت شما تبریک میگویم . و با آرزوی موفقیت های بیشتری را برایتان دارم جناب دکتر مومنی . باعرض تبریک بسیار .


مدیریت و کارکنان کانون زبان مراکز آموزشی استان اردبیل
۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0

برادر ارجمند جناب آقای مومنی انتصاب شایسته جناب عالی به عنوان رئیس کانون زبان ایران را تبریک عرض می نماییم. حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش کانون زبان خواهد گردید. دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از خداوند متعال مسألت داریم.

سیدفرهاد
۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0

این انتصاب را تبریک گفته امیدوارم با این انتصاب شاهد رشد وتوسعه و تکریم کارکنان کانون زبان کل شعبه ها هم باشیم

مدرس
۱۳۹۷/۰۹/۱۸
0

به امید تغییرات بهتر!

کارمند
۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0

با سلام و تبریک خدمت رئیس جوان و پرانرژی جدید کانون زبان ایران ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای شما و همکارانم، امیدواریم در زمینه ی مالی تدبیر و تصمیم جدی گرفته شود تا مسئولان مراکز بعد از مدت ها شاهد شکوفایی و توسعه همه جانبه باشند. خواهشمند است در مرحله اول مشکلات مالی مراکز حل شود تا مسئولان و کارکنان بتوانند با انگیزه بیشتر در جذب و نگهداشت موفق باشند. با تشکر و سپاس فراوان

کارمند
۱۳۹۷/۰۹/۲۱
0

ضمن تبریک به ریاست محترم کانون زبان ایران خواهشمند است نسبت به موارد ذیل تصمیم بسیار جدی گرفته شود حقوق مدرسان: چون مدرسان بسیار خوب در حال ترک کانون و به دنبال پیشنهادهای شغلی بهتر هستند. کارکنان پروژه ای 3ماه قرارداد پس از تجربه اندوزی با پیشنهاد کار از سوی برخی از نهاد ها کانون را ترک میکنندزیرا پس از سالها هنوز تکلیف قراردداد آنها مشخص نیست.و کارکنان قدیمی نیز به دنبال کار یا جذب وزارت خانه ها می شوند ویا به میل خود بازنشست می شوند.این موارد نشانه خوبی نیست باید بررسی شود. موفق باشید

پورضرغام - استان تهران
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0

جناب آقای دکتر مومنی انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان ریاست کانون زبان ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از خداوند متعال موفقیت روز افزون شما را در رسیدن به اهداف مورد نظر آرزومندم.

سیده زینب میربابایی- حجاب 2
۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0

با سلام و تبریک انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان ریاست کانون زبان ایران ، انشالله موفق باشید

کارمند
۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0

باعرض سلام انتصاب جنابعالی راتبریک میگم

امید
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0

با سلام وادب و احترام؛ انتصاب حضرتعالی را به عنوان ریاست کانون زبان ایران تبریک عرض می‌نمایم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...