برگزاری جشن فارغ التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی لنگرود

برگزاری جشن فارغ التحصیلی زبان‌آموزان مرکز آموزشی لنگرود
برای اولین بار در استان گیلان جشن فارغ التحصیلی زبان آموزان گروه سنی نوجوانان در مرکز آموزشی لنگرود با حضور خدیجه تقی پور، مدیر کانون زبان استان گیلان، هومن علی اکبریان، مسئول مرکز آموزشی و جمعی از کارکنان، مدرسان و اولیا زبان آموزان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم تقی پور پیرامون روش‌های ایجاد انگیزه در زبان‌آموزان و همچنین چگونگی ارتقا زبان‌آموزان از مقطع نوجوانان به بزرگسالان مطالبی را بیان کرد.

 تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، اجرای نمایش به زبان انگلیسی، برگزاری مسابقه به زبان انگلیسی، اهدا لوح تقدیر و جوایز و... از بخش های این مراسم بود.

گفتنی است در مرکز آموزشی لنگرود زبان انگلیسی به زبان آموزان (خواهر و برادر) در گروه‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

n96-انتصاب

n96-انتصاب

n96-انتصاب

۲۴ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۴
تعداد بازدید : ۲,۹۲۳
شکریان مسوول بخش نوجوانان کانون زبان ایران
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0

سرکار خانم تقی پور مدیر محترم کانون زبان استان گیلان، از زحمات سرکار و جناب آقای علی اکبریان مسئول محترم مرکز آموزشی لنگرود، در راستای برگزاری جشن فارغ التحصیلی زبان آموزان نوجوان تشکر و قدردانی نموده و برایتان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم. شکریان مسئول بخش نوجوانان کانون زبان ایران

تقی پور
۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0

با سلام و سپاس شاد و سلامت باشید.


هومن علی اکبریان
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0

با تشکر از مدرسان عزیز لنگرودو کادر اداری که در این جشن همراه و پشتیبان بودند همچنین تشکر ویژه از مدیریت محترم استان سرکار خانم تقی پور که امکانات و شرایط برگزاری جشن را برای این مرکز فراهم نمودند امیدوارم زبان آموزان عزیز لنگرود از بودن در خانواده بزرگ کانون زبان لذت ببرندو با تلاش و پشتکار برای فردایی بهتر بکوشند

محبوبه دهقان
۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0

از زحمات بیدریغ و پیگیریهای مدیر محترم مرکز لنگرود جناب آقای علی اکبریان جهت برگزاری جشنی باشکوه بینهایت سپاسگزاریم. از ایزد منان توفیق روزافزون برای ایشان و همچنین تداوم حضور گرمشان در شعبه لنگرود خواستاریم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...