برگزاری جشن فارغ التحصیلی زبان‌آموزان مراکز آموزشی شیراز

برگزاری جشن فارغ التحصیلی زبان‌آموزان مراکز آموزشی شیراز
جشن فارغ التحصیلی زبان آموزان مراکز آموزشی ستارخان، شهید شفاف و شهید فهمیده در گروه سنی کودکان و مرکز آموزشی مدرس در گروه سنی نوجوانان شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم‌ها که با حضور مسئولان مراکز آموزشی، کارکنان، اولیا زبان آموزان و زبان آموزان فارغ التحصیل مراکز یاد شده برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران هر یک از مسئولان از زحمات مدرسان و تلاش و کوشش زبان‌آموزان تشکر و قدردانی و به زبان آموزان لوح تقدیر اهدا کردند.

گفتنی است، کانون زبان ایران در شهر شیراز دارای 19 مرکز آموزشی است و در آن‌ها زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، عربی، روسی به زبان آموزان (خواهر و برادر) در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

کانون زبان ایران در مرکز غیر انگلیسی شیراز نیز دوره‌های آمادگیDelf ، IELTS، TOEFL، B2، گویش عراقی و مکالمۀ آزاد موضوعی عربی برگزار می‌نماید.

n96-افتخارآفرینی

                                     مرکز آموزشی شهید شفاف 

n96-افتخارآفرینی

                                   مراکز آموزشی ستارخان 

n96-افتخارآفرینی

                              مرکز آموزشی شهید فهمیده

n96-افتخارآفرینی

                                 مرکز آموزشی شهید فهمیده

n96-افتخارآفرینی

                           مرکز آموزشی شهید فهمیده

n96-افتخارآفرینی

                            مرکز آموزشی شهیدشفاف

n96-افتخارآفرینی

                         مرکز آموزشی نوجوانان مدرس

 

۲۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۶
تعداد بازدید : ۳,۹۶۸
شکریان مسوول بخش نوجوانان کانون زبان ایران
۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0

جناب آقای نجاری، مدیر محترم کانون زبان استان فارس، از زحمات جنابعالی و همکاران محترم مرکز آموزشی مدرس، در راستای برگزاری جشن فارغ التحصیلی زبان آموزان نوجوان تشکر و قدردانی نموده و برایتان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم. شکریان مسئول بخش نوجوانان کانون زبان ایران

زارعی
۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0

جناب آقای دکتر نجاری مدیریت محترم کانون زبان استان فارس، از حمایت و تلاش شما و همکاران دفتر مرکزی بویژه سرکار خانم دهقانی و جناب آقای جهانبخش و مدرسان گرامی بابت برگزاری مراسم فارغ التحصیلی زبان آموزان بخش کودک صمیمانه سپاسگزارم.از خداوند متعال شادکامی و موفقیت روزافزون جنابعالی و سایر همکاران را خواستارم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...