18 دسامبر، روز جهانی "زبان عربی"

18 دسامبر، روز جهانی "زبان عربی"
یونسکو روز 18 دسامبر را به عنوان روز جهانی زبان عربی اعلام کرده است.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در 18 دسامبر سال 1973 با تصویب قطعنامه ای زبان عربی را به عنوان یکی از زبان‌های رسمی سازمان ملل متحد به زبان‌های انگلیسی، چینی، فرانسوی، روسی و اسپانیولی اضافه کرد. همچنین یونسکو در سال 2012 تصویب کرد 18 دسامبر هر سال به عنوان روز جهانی زبان عربی اعلام شود.

آموزش زبان عربی در کانون زبان ایران از سال 1368 آغاز شده و در حال حاضر بیش از 3000 زبان آموز در 6 مرکز آموزشی در تهران و 21 مرکز آموزشی در ایران در حال یادگیری این زبان هستند.

به تازگی دورۀ آموزش زبان عربی برای نوجوانان نیز در کانون زبان ایران با بهره‌گیری از تجربۀ کارشناسان بومی در آموزش مهارت‌های چهارگانۀ مکالمه به همراه کتاب‌هایی جذاب از نظر گرافیک و کیفیت و همچنین شعر، سرود، بازی و کارتون‌های کمک آموزشی راه‌اندازی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت‌نام و برگزاری این دوره با شمارۀ 88492242 بخش عربی کانون زبان ایران تماس حاصل نمایند.

۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۴۲
تعداد بازدید : ۳,۲۹۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...