تهیۀ دفترچۀ تعیین سطح گروه سنی بزرگسالان

تهیۀ دفترچۀ تعیین سطح گروه سنی بزرگسالان
معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی کانون زبان ایران، پس از تغییر در کتاب‌های مقطع Elementary، اقدام به تهیۀ دفترچۀ تعیین سطح گروه سنی بزرگسالان کرده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دفترچه پس از اعمال تغییرات در جدول گرامر و تغییر سوالات مقطع Elementary، دو کد سوال A و B تهیه و جهت ارسال به مراکز آموزشی، به معاونت آموزشی و توسعۀ منابع انسانی ارسال شده است.

گفتنی است، بستۀ جدید آموزشی مقطع Elementary با رویکرد آموزشی جدید از سال گذشته به سیستم آموزشی کانون زبان ایران وارد شد. این بسته با سیلابس ترکیبی موضوع- محور و فعالیت- مدار و نیز رویکرد آموزشی ارتباط- محور تهیه شده است. از ویژگی‌های مهم این بستۀ آموزشی می‌توان به افزوده شدن بخش‌هایی برای آموزش تلفظ کلمات، آموزش مهارت نگارش و نیز غنی‌تر شدن بخش‌های مربوط به تمرینات شنیداری و گفتاری اشاره کرد. محتوا و ساختار این بستۀ آموزشی نیز متناسب با فرهنگ ایرانی_ اسلامی تهیه شده است.
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۹
تعداد بازدید : ۴,۹۸۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...