شماره‌ی زمستان فصلنامه های زبان‌آموزی کانون زبان ایران منتشر شد

شماره‌ی زمستان فصلنامه های زبان‌آموزی کانون زبان ایران منتشر شد
آخرین شماره از فصلنامه های زبان آموزی کانون زبان ایران چاپ و منتشر شده و به‌زودی در مراکز کانون زبان ایران و فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قابل تهیه است.

آخرین شماره از فصلنامه ­های زبان ­آموزی کانون زبان ایران چاپ و منتشر شده و به‌زودی در مراکز کانون زبان ایران و فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قابل تهیه است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این نشریات کمک آموزشی که اولین شماره‌ی آن‌ها در زمستان 1383 انتشار یافت، شامل 5 فصلنامه است که متناسب با سطوح و مقاطع گوناگون آموزشی کانون زبان ایران شامل مجله‌ی Seesaw برای زبان‌آموزان گروه کودکان، مجله‌ی Rainbow  برای زبان‌آموزان گروه نوجوانان، مجله‌ی Outlook برای زبان‌آموزان گروه بزرگسالان (سطوح Elementary)، مجله‌ی Horizon برای زبان‌آموزان  بزرگسالان (سطوح Pre-Intermediate) و مجله‌ی Summit برای زبان‌آموزان بزرگسالان (سطوح    Intermediate و Advanced) منتشر می‌شود.

شایان ذکر است، زبان آموزان مخاطب نشریات Seesaw و Rainbow می­توانند فایل صوتی قسمت‌هایی از این مجلات را از بخش مربوطه در وب‌سایت کانون زبان ایران دانلود کنند.  

۱ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۵۰
تعداد بازدید : ۵,۲۰۰
امیدرضا احمد زاده
۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0

عالی


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...