چهار ساعت درد دل با رییس کانون زبان ایران

چهار ساعت درد دل با رییس کانون زبان ایران
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران، با جمعی از مسئولان مراکز آموزشی استان تهران سه شنبه 27 آذرماه دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این دیدار هر یک از مسئولان مراکز آموزشی به معرفی و ارائۀ توضیحاتی در خصوص مرکز مربوطه و همچنین دغدغه‌های خود و مشکلات موجود در مراکز پرداختند.

در ادامه مومنی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های مسئولان بیان کرد: خوشبختانه کانون پرورش فکری در فصل جدید فعالیت‌های کانون زبان ایران توجه و نگاه خاصی به این مجموعه دارد.

رییس کانون زبان ایران حضور و نظارت دقیق مسئولان مراکز آموزشی را پرمنفعت‌ترین اتفاق برای مراکز قلمداد کرد و گفت: تعامل با ارباب رجوعان و تمرکز بر کیفیت تعامل و مداقه در عملکرد حرفه ای مدرسان از مهمترین وظایف مدیران مراکز است.

وی افزود: شاید گستردگی مراکز آموزشی کانون زبان امکان بازدید از همۀ مراکز را مهیا نکند اما گزارش‌های دقیق و براساس واقعیت مسئولان می‌تواند ما در تصمیم گیری‌های سازمانی کمک نماید.

مومنی در بخش پایانی سخنانش از مسئولان مراکز خواست با دقت، دلسوزی و تعصب به کانون زبان ایران برای اعتلای نام کانون زبان ایران تلاش کنند.
۲۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۹:۰۷
تعداد بازدید : ۴,۲۹۷
صادقیان
۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0

با سلا م واحترام لطفا این جلسات را در استان های دیگر هم ادامه دهید... مخصوصا مازندران

کارمند مرکز آموزشی بندپی
۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0

با سلام وعرض تبریک به مناسبت انتصاب جنابعالی دراین سمت خواستار آنیم که در تصمیم گیری ها و نامه نگاری های اداری فقط به صورت کلی از زاویه ی کلان شهر تهران به همه چیز نگاه نکرده و مراکز کوچکتر در شهرستان ها با شرایط خاص هم مورد توجه و عنایت ویژه قرار گیرد. با سپاس


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...