دیدار کانون زبانی‌ها با کودکان کار مدرسۀ صبح رویش

دیدار کانون زبانی‌ها با کودکان کار مدرسۀ صبح رویش
جمعی از مسئولان و همکاران کانون زبان ایران در آستانۀ فرارسیدن شب یلدا با کودکان کار مدرسۀ صبح رویش دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این دیدار، روند فعالیت و آموزش‌های کودکان کار و بخش‌های مختلف مدرسه صبح رویش به همکاران کانون زبان ایران معرفی شد و همکاران به نمایندگی از کانون زبان ایران هدایایی را به کودکان کار تقدیم کردند.

سارا رضاحاجی، مسئول روابط عمومی مدرسه صبح رویش در خصوص کمک‌های مردمی به این موسسه گفت: صبح رویش موسسه‌ای غیرانتفاعی و مستقل است که به هیچ نهادی وابسته نیست و منابع مالی آن با حمایت های مردمی تامین می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر کمک‌های داوطلبانه وکمک‌های غیرنقدی با کمک‌های نقدی خود نیز می‌توانید ما را درتسهیل امور مدرسه یاری کنید. مبالغ واریزی خیرین به طور سالانه صرف اموری چون خوراک، پوشاک، لوازم تحریر، الزامات آموزشی، نیرو های متخصص، امور درمانی، آزاد (با توجه به نیاز مدرسه) و می‌شود.

مؤسسه نسیم صبح رویش از سال 1394 در قالب مؤسسه ­ای غیرتجاری و غیردولتی، با حمایت مردمی فعالیت خود را آغاز کرد و با راه­ اندازی مدارس صبح رویش با مجوز از وزارت آموزش و پرورش، اصلاح آسیب­ های اجتماعی از طریق آموزش با کیفیت و مؤثر به کودکان کار و در معرض آسیب را هدف خود قرار داده است. تلاش مجموعۀ صبح رویش در راستای تبدیل کردن کودکان کار و در معرض آسیب و بازمانده از تحصیل به شهروندانی مطلوب و موثر برای آینده است.

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

 

۱ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۴۹
تعداد بازدید : ۳,۳۱۳
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...