انتشار کتاب کمک درسی Advanced 3

انتشار کتاب کمک درسی Advanced 3
کتاب کمک درسی سطح Advanced 3 با عنوان Progress Toward ILI Examinations: Advanced 3 از سوی کانون زبان ایران منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این کتاب دارای 6 قسمت مطابق با 6 درس (Unit) در کتاب زبان آموز، یک امتحان میان ترم و یک امتحان پایان ترم است.

هر یک از 6 قسمت شامل بخش‌هایی از قبیل: 1- بخش واژگان (دارای جدول حاوی تعدادی از کلمات درس مربوطه و کاربرد آنها در ترکیب‌ها و جملات مختلف و دو تمرین که هر کدام شامل پنج جمله) 2- بخش نوشتاری (شامل توضیحاتی در مورد مهارت نوشتاری و یک تمرین) 3- بخش دستور زبان (شامل توضیحاتی در مورد نکته دستوری درس مربوطه و یک تمرین حاوی 5 جمله) 4- یک امتحان کوتاه (شامل 5 سوال شنیداری، 10 سوال واژگان، 5 سوال دستوری، 5 سوال مهارت نوشتاری و 5 سوال درک مطلب) می باشد.

گفتنی است، امتحان میان ترم شامل 45 سوال و امتحان پایان ترم شامل 75 سوال است و متن‌های مربوط به قسمت‌های شنیداری و کلید پاسخ در صفحات آخر این کتاب گنجانده شده‌اند.
۱ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۴۹
تعداد بازدید : ۴,۷۵۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...