برگزاری جلسۀ هم اندیشی مدرسان مراکز آموزشی استان گیلان

برگزاری جلسۀ هم اندیشی مدرسان مراکز آموزشی استان گیلان
جلسۀ هم اندیشی مدرسان گروه سنی نوجوانان مراکز آموزشی استان گیلان با حضور خدیجه تقی پور، مدیر کانون زبان استان و جمعی از مدرسان و همکاران ستادی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه تقی پور به بیان نکاتی در خصوص ویژگی‌های گروه سنی مخاطبان پرداخت و بر لزوم بهره‌مندی از مفاهیم علمی در شناخت جامعه آماری، شناخت کافی از سرفصل ها، ایجاد جذابیت در کلاس درس، توجه زبان آموزان و ارتقا کیفیت آموزشی تاکید کرد.

رعایت سلسله مراتب اداری، نظم و انضباط، حضور به موقع در کلاس، رعایت شئونات اسلامی و پوشش مناسب از مهمترین نکاتی بود که در این جلسه بر آن‌ها تاکید شد.

در ادامه افسانه آرام، کارشناس و مدرس گروه‌های نوجوانان و بزرگسالان استان به موضوعاتی از قبیل توجه به روش تدریس، حفظ تعادل در تکالیف زبان آموزان، بررسی دقیق تکالیف، مدیریت زمان و مهارت‌های کلاس داری، ارائۀ مقررات کلاسی در جلسۀ اول توسط مدرس، همکاری زبان آموزان در فعالیت‌های کلاسی،  چگونگی برخورد با زبان آموزان و... پرداخت.

در بخش پایانی این جلسه از مدرسان خواسته شد پیشنهادات و انتقادات خود را به دفتر استان ارائه کنند.

n96-همایش

n96-همایش

۱ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۴۰
تعداد بازدید : ۱,۳۱۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...