مسئول بخش آلمانی کانون زبان ایران خبر داد:
راه‌اندازی دورۀ آمادگی آزمون (A1(ZD آلمانی در مرکز آموزشی شهرک‌قدس

مسئول بخش آلمانی کانون زبان ایران خبر داد:</br>راه‌اندازی دورۀ آمادگی آزمون (A1(ZD آلمانی در مرکز آموزشی شهرک‌قدس
مسئول بخش آلمانی کانون زبان ایران، از راه اندازی دورۀ آمادگی آزمون (A1(ZD آلمانی در مرکز آموزشی شهرک‌قدس خواهران خبر داد و افزود: این دوره پیش از این نیز در مراکز کرج و وصال در تهران و همچنین در اصفهان برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر فاطمه روحی، هدف از برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون  (A1(ZD  را فراهم ساختن موقعیتی مناسب برای زبان آموزان دانست تا با اطلاع دقیق از سطح توانائی و وضعیت مهارت‌های زبانی خویش، بتوانند به نقاط قوت و ضعف خود پی برده و نسبت به برنامه‌ریزی دقیق تر برای شرکت در آزمون بین‌المللی  A1 اقدام نمایند.

وی در خصوص دوره آمادگی امتحان (A1(ZD گفت: هدف از تشکیل این کلاس ایجاد آمادگی لازم جهت شرکت در امتحان بین المللی Start Deutsch 1 زبان آلمانی است. این کلاس با تقویت دانش و مهارت‌های زبانی، متقاضیان را برای شرکت در آزمون رسمی مذکور آماده می‌کند.

روحی مخاطبان این دوره را زبان‌آموزان کانون زبان که سطح ۳ مقدماتی را به پایان رسانده‌اند و می‌خواهند با شرکت در این دوره خود را محک زده و از سطح توانائی و وضعیت مهارت‌های زبانی خویش مطلع شوند و یا زبان آموزانی که می‌خواهند خود را برای شرکت در آزمون Start Deutsch 1  آماده کنند، دانست.

مسئول بخش آلمانی کانون زبان ایران، در خصوص تعداد جلسات این دوره گفت: این دوره شامل 10 جلسۀ 105 دقیقه‌ای است و مواد آموزشی آن از کتاب های

 Mit Erfolg  zu Start Deutsch1  و Prüfungstraining Start Deutsch 1 انتخاب می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دورۀ آمادگی آزمون (A1(ZD آلمانی در مرکز آموزشی شهرک‌قدس خواهران با شماره‌های ۸۸۰۸۵۸۵۰ و ۸۸۰۸۵۸۳۵ و یا بخش آلمانی کانون زبان ایران با شمارۀ 88326328 تماس حاصل نمایند.
۹ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۲۶
تعداد بازدید : ۳,۰۱۸
شهاب عزیززاده
۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0

سلام شهاب عزیززاده هستم زبان اموز المانی جدیدا ثبت نام انجام دادم در کانون زبان در خ فجر جم ولی نمیدونم روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت ۱۶:۳۰ لغایت ۲۰:۱۵ شب از چه تاریخی کلاسهای المانی شروع میشود و کتاب اموزش المانی از پایه از کجا میبایستی تهیه کنم و چه کتابهایی ؟؟؟؟


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...