آموزش زبان روسی به کانون زبان تبریز رسید

آموزش زبان روسی به کانون زبان تبریز رسید
بخش روسی کانون زبان ایران پس از شهر‌های تهران (مراکز وصال و جم)، اصفهان و شیراز در شهر تبریز نیز راه‌اندازی شد.

مسئول بخش روسی کانون زبان ایران با اعلام این خبر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که شهر تبریز به دلیل موقعیت استراتژیک و همسایگی با کشورهای روس زبان، دارای علاقه‌مندان زیادی برای یادگیری این زبان است. خوشبختانه در این شهر مدرسان با تجربه در امر آموزش زبان روسی حضور داشتند که پس از شرکت و موفقیت در آزمون جذب مدرس در حال حاضر با مرکز آموزشی تبریز همکاری می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، راهله ضیایی در خصوص اهمیت یادگیری زبان روسی گفت: دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و مهمترین ابزار برای این امر زبان است. برای برقراری ارتباط کلامی با کشورهای غیرانگلیسی زبان، بهترین و سریع‌ترین راه ارتباطی دانستن زبان آنهاست. زبان روسی پرگویش‌ترین زبان اروپا، هشتمین زبان پرگویندۀ جهان و دارای دومین جایگاه از نظر زبان پرمخاطب در اینترنت طبق آمار سال 2013 است. حدود 130 میلیون نفر این زبان را به‌ عنوان زبان مادری و حدود 33.8 میلیون نفر آن را به عنوان زبان دوم تکلم می‌کنند و این زبان به دلیل همسایگی ایران با کشورهای روس زبان از اهمیت ارتباطی ویژه‌ای برخوردار است.

n96-دوره

وی مخاطبان این دوره را در حال حاضر گروه سنی بزرگسالان عنوان کرد و افزود: برگزاری دوره‌های روسی برای گروه سنی جوانان نیز در دست بررسی است.

ضیایی دربارۀ سطوح و محتوای آموزشی این دوره گفت: آموزش ترمیک روسی شامل 3 دورۀ (مبتدی، میانی و پیشرفته) در 12 سطح 1-RKI تا 12-RKI است. همچنین بخش روسی در این مدت علاوه بر آماده سازی و انتشار مواد آموزشی اصلی، کتاب‌ها و فیلم‌های کمک آموزشی نیز آماده و منتشر کرده است و در نظر دارد تا به زودی مواد آموزشی بیشتری نیز در اختیار علاقمندان و زبان آموزان قرار دهد.

مسئول بخش روسی کانون زبان ایران شیوۀ تدریس این دوره را روشی تعاملی و زبان ‏آموز محور عنوان کرد که در آن به همۀ مهارت‏‌های زبانی پرداخته می ‌شود. هدف اصلی این شیوۀ آموزشی، یادگیری کاربردی زبان روسی است و در این روش از زبان‏ آموز انتظار می‏رود تا فعالانه در جریان آموزش زبان شرکت نماید.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای ثبت نام زبان روسی می‌توانند با شمارۀ تلفن های زیر تماس حاصل نمایند:

مرکز آموزشی شماره 1 تبریز ۳۵۵۷۷۴۹۰ (۰۴۱)

مرکز آموزشی آپادانا اصفهان۳۶۶۱۷۷۳۰ و۳۶۶۳۵۲۷۷ (۰۳۱)

مرکز آموزشی وصال تهران ۶۶۴۰۰۵۰۱ و۶۶۴۰۷۱۴۰ (۰۲۱)

مرکز آموزشی جم تهران ۸۸۸۴۴۴۰۷ (۰۲۱)

مرکز غیرانگلیسی شیراز  ۳۸۲۰۶۷۵۷ (۰۷۱)

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 88492369 بخش روسی کانون زبان ایران تماس حاصل نمایید.

۱۵ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۵۷
تعداد بازدید : ۷,۰۸۸
زنگنه
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0

با عرض تبریک خدمت خانم دکتر ضیایی و آرزوی گسترش هرچه بیشتر بخش روسی و تمام بخشهای غیر انگلیسی یا به عبارت دیگر بخشهای زبانهای خارجی یاسر زنگنه مسؤول بخش عربی کانون زبان ایران

سروش کریمی
۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0

با سلام با تشکر از کانون زبان ایران جهت وسیع تر کردن بخش آموزش زبان روسی امیدوارم شاهد آموزش این زبان در کانون زبان ایران مرکز آموزشی یزد نیز باشیم. سروش کریمی مدرس بخش نوجوانان


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...