نشست مدرسان مراکز آموزشی ساری برگزار شد

نشست مدرسان مراکز آموزشی ساری برگزار شد
نشست مدرسان گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مراکز آموزشی ساری با حضور سید مرتضی آصفی، مدیر کانون زبان استان، مسئولان مراکز آموزشی و کارکنان ستادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست آصفی به ارائۀ راهکارهایی در خصوص جذب بیشتر زبان‌آموزان پرداخت و سپس از مدرسان خواست با ارائۀ مسائل و مشکلات موجود و پیشنهاد راه‌حل های مناسب، به پیشرفت بیش از پیش کانون زبان ایران کمک کنند.

وی همدلی و تعامل بین کانون زبان ایران و کانون پرورش فکری را زمینه ساز اتفاقاتی خوب و مثبت عنوان کرد و در ادامه بر موضوعاتی همچون خلاقیت در کلاس درس، ایجاد انگیزش در زبان آموزان و... تاکید کرد.

جمعیت زبان‌آموزان در کلاس، فرآیند بازدید از کلاس، انگیزه مدرسان و مشکلات مراکز استیجاری از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست به آن‌ها پرداخته شد.

گفتنی است، استان مازندران دارای 31 مرکز آموزشی کانون زبان است و در آن زبان‌های انگلیسی و عربی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۲۲
تعداد بازدید : ۲,۱۸۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...