اولین تئاتر حرفه‌ای به زبان انگلیسی در تهران، به روی صحنه نمایش می‌رود

اولین تئاتر حرفه‌ای به زبان انگلیسی در تهران، به روی صحنه نمایش می‌رود
اولین تئاتر حرفه‌ای به زبان‌انگلیسی در تهران، با عنوان "خواستگاری" اثر آنتوان چخوف پس از کسب مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی صحنۀ سالن نمایش ایران تماشا می‌رود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، شاهین رمضانی، کارگردان و زبان‌آموز کانون زبان در خصوص حضور مدرسان کانون زبان به عنوان مشاوره در این پروژه بیان کرد: از آن جایی‌که این نمایش برای اولین بار است که در تهران به زبان انگلیسی اجرا می‌شود، برای ما بسیار مهم بود تا کلمات به شکلی کاملا صحیح و درست تلفظ و اَدا شوند، برای همین تصمیم گرفتیم تا از حضور مدرسان توانمند کانون زبان ایران آقایان امین رجبی، یوسف رشیدی و کیومرث اعتبار به عنوان مشاور در این پروژه بهره‌مند شویم و این عزیزان نیز با تمام وجود برای هرچه بهتر اجرا شدن این کار ما را یاری کردند.

وی افزود: این نمایش قرار است از اول بهمن ماه، ساعت 8 شب بر روی صحنه سالن نمایش ایران تماشا واقع در میدان فردوسی، خیابان انقلاب، بعد از خیابان استاد نجات ‌الهی، کوچه سمنان اجرا شود. بازیگران این نمایش سامان کاشفی پور، فرناز خوش نیت و عارف قدیمی هستند و مدت زمان اجرای آن 40 دقیقه است. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه و یا با شماره های 021-88935663، 09385420946 و 09120420377 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است زبان‌آموزان کانون زبان ایران با ارائۀ کارت زبان‌آموزی در گیشه می‌توانند از تخفیف 30 درصدی برای تهیه بلیت برخوردار شوند.

۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۲۷
تعداد بازدید : ۳,۸۸۶
مسئول مرکز لنگرود
۱۳۹۷/۱۰/۲۰
5

با سلام خدمت شما زبان آموز خوش ذوق و عرض خسته نباشید . به نوبه خود ازین حرکت که سبب شناخت و شناسایی کانون زبان همچنین ایجاد خلاقیت و نوآوری در آموزش میشود ازشما و مدرسان زحمت کش سپاسگذارم امیدوارم راه را با افکار مثبت و جدید خود هموار کنید

شاهین رمضانی
۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0

ممنونم از شما و پیام خوبتون...خوشحالم ک بنده ب عنوان کارگردان نمایش همشهری شما هستم لاهیجان و آستانه اشرفیه...



برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...