بازدید مدرسان خراسان رضوی از اماکن دیدنی حرم امام رضا (ع)

بازدید مدرسان خراسان رضوی از اماکن دیدنی حرم امام رضا (ع)
جمعی از مدرسان کانون زبان استان خراسان رضوی به همراه ابراهیم زره‌ساز، مدیر کل کانون پرورش فکری استان و جواد نکوزاد، سرپرست کانون زبان استان، بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) از اماکن دیدنی داخل حرم بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، موزۀ قرآن، نمایشگاه دائمی استاد فرشچیان، شمیم رضوان و حمام مهدی قلی بیک از جمله بخش‌هایی بودند که در این برنامه مورد بازدید قرار گرفتند.

نکوزاد در این مراسم بیان کرد: توفیق بزرگی دست داد تا در حرم مطهر رضوی، در جایی که محل حضور ملائک است سعادت عرض ادب و ارادت به ساحت مقدس حضرت امام رضا (ع) را داشته باشیم و انشالله که با بهره‌مندی از معارف عمیق این امام همام و ائمه اطهار (ع)، سعادت دنیا و آخرت نصیبمان شود.

گفتنی است، کانون زبان ایران در شهر مشهد دارای 5 مرکز آموزشی است و در آن‌ها زبان‌های انگلیسی‌، عربی‌، فرانسه‌، آلمانی و اسپانیایی به زبان‌آموزان گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

n96-دوره

n96-دوره

 

۲۳ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵
تعداد بازدید : ۱,۴۹۶
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...