جلسۀ هستۀ نظارت و ارزیابی استان مازندران برگزار شد

جلسۀ هستۀ نظارت و ارزیابی استان مازندران برگزار شد
جلسۀ هستۀ نظارت و ارزیابی استان مازندران با حضور کارشناسان این استان و به منظور برنامه‌ریزی جهت بازدید از کلاس‌های مدرسان استان در ترم زمستان، در مرکز آموزشی برادران بابل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه ضمن ارائۀ برنامۀ بازدید به کارشناسان در خصوص موضوعاتی از قبیل نظارت بیشتر بر سیستم آموزشی، مشکلات مطرح شده از سوی زبان‌آموزان، عدم رعایت سیلابس توسط برخی از مدرسان، افزایش بازدیدها با طراحی فرم نظرسنجی جدید و دریافت بازخورد نسبت به عملکرد مدرسان تبادل نظر صورت گرفت.

گفتنی است، استان مازندران دارای 31 مرکز آموزشی کانون زبان است و در آن زبان‌های انگلیسی و عربی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

همچنین دوره‌های ویژۀ انگلیسی در سفر، بحث آزاد و مکالمۀ ویژه نیز در برخی از مراکز این استان برگزار می‌شود.

۲۵ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۴۸۱
تیام
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0

خدا قوت به کارشناسان عزیز . چه خوب میشد موقع بازدید از کلاس از زبان آموزان کلاس هم نظر سنجی انجام شودهمه ما میدانیم تعدادی از مدرسان فقط در جلسه بازدید طبق سیلابس تدریس میکنند ولی با طرح چند سوال متوجه نقاط قوت و ضعف خواهند شدهمچنین یکی از اشکالات کانون عدم بازدید مدرسی است که تا سطح بالا ارتقا گرفته حداقل ترمی یک بار یکی از کلاس هابه طور اتفاقی بازدید شود و یا بازدید سطح اخر که مدرس فقط در ان سطح کلاس را آماده و طبق سیلابس تدریس میکند چه خوب میشد یکی از کلاس ها به طور تصادفی بازدید شود.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...