برگزاری نشست دوره‌ای مدرسان مراکز آموزشی سمنان

برگزاری نشست دوره‌ای مدرسان مراکز آموزشی سمنان
نشست دوره ای مدرسان مراکز آموزشی استان سمنان با حضور محمد صوفی ناظری، سرپرست کانون پرورش فکری استان و فاطمه ربانی، سرپرست کانون زبان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این نشست ناظری در خصوص تلاش برای بهتر شدن عملکرد مرکز، نحوۀ پاسخگویی به مراجعه کنندگان، توجه بیشتر به زبان‌آموزان و مشکلات موجود در مرکز آموزشی به نکاتی اشاره کرد.

در ادامه ربانی با تاکید بر مقولۀ فرهنگ سازی صحیح افزود: تلاش ما بر این است که با کمک مدرسان گرامی برای نسلی که قرار است فردای جامعه را به آن‌ها بسپاریم غیر از آموختن زبان، فرهنگ سازی درست و صحیح نیز انجام دهیم. 

وی افزود: با این رویکرد می‌بایست غیر از تعلیم به پرورش انسان‌ها بپردازیم و این موضوع منوط به اصلاح رفتار و تلاش در جهت تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از رفتارهای متکبرانه است.

موانع موجود در برنامه‌ریزی آموزشی و تلاش برای رفع آن‌ها، امکانات مراکز آموزشی، تعیین سطح زبان آموزان، وضعیت معیشتی و بیمۀ مدرسان و ... از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست به آن‌ها پرداخته شد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان سمنان دارای 3 مرکز  آموزشی است و در آن زبان‌انگلیسی به زبان آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

همچنین در این مراکز دوره‌های مکالمۀ ویژه و بحث آزاد برگزار می‌گردد.

۲۶ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۴۷۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...