رییس کانون زبان ایران در همایش مدرسان استان خراسان رضوی عنوان کرد:

مدرسان صف اول ارتباط با مخاطبان هستند

مدرسان صف اول ارتباط با مخاطبان هستند
رییس کانون زبان ایران در همایش دوره‌ای مدرسان استان خراسان رضوی بر بازنگری در روش‌های آموزشی، تغییر و به روز رسانی محتوای آموزشی و ارتقا کیفیت تعامل تاکید کرد و افزود: نقش مدرسان در ارتقا کیفیت تعامل بسیار پررنگ‌تر از سایر بخش‌ها است و مدرسان واسطۀ میان کانون زبان با زبان‌آموزان و والدین آن‌ها و به نوعی صف اول ارتباط با مخاطبان هستند.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر مومنی از مدرسان خواست به معنای واقعی کلمه "معلم" باشند و به تکنیک‌های معلمی و شیوه‌های ایجاد جذابیت در کلاس اشراف داشته باشند و سپس خاطر نشان کرد: روی خوش و برخورد مناسب همراه با دانش و خبرگی مدرسان کانون زبان موجب جذب بیش از پیش مخاطبان این مجموعه خواهد شد.

n96-دوره

وی همچنین در بازدید از مرکز آموزشی گلستانِ مشهد با مسئولان و کارکنان این مرکز دیدار کرد و در نشستی ضمن پاسخ به موضوعات مطرح شده از سوی کارکنان عنوان کرد: همۀ ما همانند اعضای یک بدن باید برای حفظ موجودیت کانون زبان ایران تلاش کنیم و برای اعتلای نام آن گام‌هایی بلند برداریم.

وی بر رعایت حسن خلق در ارتباط با ارباب رجوع توسط کارکنان تاکید و خاطر نشان کرد: اخلاق خوب و تکریم ارباب رجوع باعث افزایش کیفیت خدمات‌رسانی و جذب بیشتر مخاطب خواهد شد که امیدوارم در این زمینه نیز بیش از پیش توجه و دقت صورت گیرد.      

گفتنی است، در این سفر دکتر مهدی مشفق، معاون اداری و مالی، دکتر علیرضا اسلامی، مشاور رییس و مدیر امور اداری، رضا لیاقی، مشاور رییس در امور استان ها نیز رییس کانون زبان ایران را همراهی کردند.

n96-دوره

۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۳۵
تعداد بازدید : ۱,۸۵۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...