نشست دوره‌ای مدرسان مراکز آموزشی تنکابن و رامسر برگزار شد

نشست دوره‌ای مدرسان مراکز آموزشی تنکابن و رامسر برگزار شد
نشست دوره‌ای مدرسان مراکز آموزشی تنکابن و رامسر با حضور سید مرتضی آصفی، مدیر کانون زبان استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این نشست آصفی با اشاره به اهمیت ایجاد انگیزه بیان کرد: فراهم آوردن شرایطی برای بالابردن انگیزه در مدرسان و کارکنان باعث ایجاد نشاط و همچنین بهره وری بیشتر خواهد شد.

وی همچنین به موضوعاتی از قبیل بیان نظرات و ارائۀ راهکارهای مناسب توسط مدرسان، تعامل مدرسان با زبان‌آموزان در کلاس، رعایت نکات اخلاقی، فرهنگی و دینی، ارتقاء کیفیت کانون زبان، داشتن روحیۀ مسئولیت پذیری، خوشرویی و رفتار شایسته، جذب و نگهداشت زبان آموز و... تاکید کرد.

در این نشست همچنین مدرسان به بیان نکاتی در خصوص به‌روز رسانی محتوای آموزشی، تشکیل کلاس‌های توجیهی، ارائۀ گوهی اشتغال مدرسان، ضمن خدمت مدرسان، تبلیغات در فضای مجازی و ... پرداختند.

گفتنی است، استان مازندران دارای 31 مرکز آموزشی کانون زبان است و در آن زبان‌های انگلیسی و عربی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

همچنین دوره‌های ویژۀ انگلیسی در سفر، بحث آزاد و مکالمۀ ویژه نیز در برخی از مراکز این استان برگزار می‌شود.

۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷
تعداد بازدید : ۱,۹۵۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...