برگزاری نشست تخصصی کارشناسان کانون زبان استان اصفهان

برگزاری نشست تخصصی کارشناسان کانون زبان استان اصفهان
نشست تخصصی کارشناسان انگلیسی و غیر انگلیسی (فرانسه و آلمانی) استان اصفهان با حضور مهرداد قاسمی، مدیر کانون زبان استان در مرکز آموزشی نیکبخت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این مراسم قاسمی قدردانی از زحمات همکاران، از کارشناسان به‌عنوان بال آموزشی مراکز یاد کرد که همراه و همگام با مدیریت استان، نقش مهمی در همفکریِ آموزشی در مراکز ایفا می‌کنند.

تعامل مثبت با مدرسان در فرآیند بازدید، حفظ احترام متقابل، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ارتقاء بهره‌وری، انگیزه کاری و آموزشی همکاران و مدرسان و نحوۀ برپایی کلاس‌های غیرانگلیسی از مهترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان اصفهان دارای 17 مرکز و در شهر اصفهان دارای 9 مرکز آموزشی است. در این مراکز زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی و روسی به زبان آموزان (خواهر و برادر) در گروه‌های سنی کودک، نوجوانان و بزرگسال آموزش داده می‌شود. همچنین در برخی از مراکز این استان دورههای آمادگی تافل، مکالمه ویژه، آموزش مجازی، راهنمای گردشگری، آموزش غیرحضوری و آمادگی آزمون دلف برگزار می‌گردد.
۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۲۹
تعداد بازدید : ۱,۱۲۵
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...