کسب مدال برنز مسابقات کشتی توسط زبان آموز مرکز امیرکلا

کسب مدال برنز مسابقات کشتی توسط زبان آموز مرکز امیرکلا
عارف مددی، زبان آموز مرکز آموزشی امیرکلا (مازندران) در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی استان که با شرکت 172 کشتی گیر از 27 شهرستان برگزار شد، مدال برنز را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مددی زبان آموز سطح Inter 1 است و از سال 1393 به تحصیل زبان انگلیسی در مرکز آموزشی امیرکلا مشغول است.

گفتنی است، مرکز آموزشی امیر کلا در استان مازندران واقع شده است و در آن زبان انگلیسی به زبان‌آموزان (خواهران و برادران) گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آموزش داده می‌شود.

علاقه مندان به ثبت نام در این مرکز می توانند به آدرس خیابان امام خمینی، کوچه جنب بانک ملت،کوچه شهید شعبانیان 19 مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۳۵۴۳۸۳ (۰۱۱) تماس حاصل نمایند.
۹ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۵۰
تعداد بازدید : ۱,۶۹۶
سید علی اکبر ابطحی
۱۳۹۷/۱۱/۱۱
0

زبان آموز عزیز عارف مددی کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی استان مازندران را به شما و خانواده محترمان تبریک می گویم، ان شاالله موفقیت شما در رده های کشوری و جهانی را شاهد باشیم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...