رییس کانون زبان ایران:

تصمیماتی که توسط مدیران ستادی و استانی اتخاذ می‌شود مهم و تاثیرگذار است

تصمیماتی که توسط مدیران ستادی و استانی اتخاذ می‌شود مهم و تاثیرگذار است
رییس کانون زبان ایران در نشست مدیران استانی بر اهمیت تصمیماتی که توسط مدیران ستادی و استانی اتخاذ می‌شود تاکید کرد و افزود: انطباق این تصمیمات با قوانین حاکم بر سازمان، شرط لازم و توجه به اثرات آن تصمیم‌ها در پیکرۀ کانون زبان ایران، شرط کافی برای اخذ این تصمیمات است.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر مومنی در ادامه با اشاره به ماهیت آموزشی کانون زبان ایران در حوزۀ آموزش زبان‌های خارجی به تناسب میان فعالیت‌های کانون زبان ایران با کانون پرورش فکری پرداخت و افزود: برای هر یک از این موسسات کارکرد مجزایی طراحی شده است، کانون زبان ایران از طریق فعالیت‌های تخصصی در حوزۀ آموزش زبان کسب درآمد می‌کند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این درآمد در روستاها و شهرها به انجام فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازد.

بازنگری در روش‌های آموزشی، تغییر و به روز رسانی محتوای آموزشی و ارتقا کیفیت تعامل سه مزیت رقابتی بود که رییس کانون زبان ایران به آن‌ها پرداخت و گفت: دو مقولۀ اول در ستاد درحال پیگیری است، اما کیفیت تعامل باید بیش از پیش مورد توجه مدیران، کارکنان و مدرسان در مراکز و استان‌ها قرار گیرد.

وی از مدیران استانی خواست جلساتی مداوم و پیوسته با مدرسان و کارکنان در شهرهای تحت مدیریت خود داشته باشند و ضمن تعامل با آنان نسبت به آموزش محاسن رفتاری، فن معلمی، دستورالعمل‌های پوشش ظاهری و... نکاتی را متذکر شوند.

مومنی در ادامه به آسیب‌شناسی مراکز زیان‌ده اشاره کرد و ادامه داد: ضروری است مدیران استانی در اسرع وقت برای شناسایی مراکز زیا‌ن‌ده اقدامات لازم را انجام دهند و پس از آمایش جمعیتی، بررسی نمایند که یک مرکز پتانسیل لازم را برای ادامۀ فعالیت دارد یا خیر؟ سپس در صورتی که مرکز زیان‌ده است راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت و رساندن آن به شرایط سود دهی اتخاذ شود.

ایشان همچنین به ساز و کارهای جدیدی که در حوزۀ مالی در حال تدوین است اشاره کرد و افزود: کانون زبان ایران سازمانی با شخصیت مستقل است و با ساز و کارهای جدیدی که در حال تدوین است فرآیندهای اجرایی در استا‌ن‌ها تسهیل و تصمیم گیری ها تسریع و انجام امور راحت تر خواهد شد.

دلایل حذف کوئیزها در مقطع نوجوانان، برگزاری آنلاین آزمون‌ها در برخی مقاطع نوجوانان و بزرگسالان، ساماندهی فرآیند ارائۀ تخفیف و توسعه و تنوع آموزش‌ها و زبان‌ها در استان از دیگر موضوعاتی بود که رییس کانون زبان ایران به آن‌ها پرداخت.

گفتنی است، نشست مدیران استانی کانون زبان ایران با حضور رییس، مشاوران، معاونان و مدیران استان‌های کانون زبان ایران روز چهارشنبه 24 بهمن‌ماه در استان هرمزگان (شهر بندرعباس) برگزار شد.
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۹۶۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...