معاون اداری و مالی کانون زبان ایران:

در سازمان‌های آموزشی، نقش نیروی انسانی بسیار حیاتی است

در سازمان‌های آموزشی، نقش نیروی انسانی بسیار حیاتی است
معاون اداری و مالی کانون زبان ایران در نشست مدیران استانی با تاکید بر اهمیت توجه به نیروی انسانی در سازمان‌ها عنوان کرد: در سازمان‌های آموزشی، نقش نیروی انسانی بسیار حیاتی است و از این رو توجه به مقولاتی همچون ایجاد انگیزه، رفاه و آموزش آن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و لازم است این موضوع به طور خاص در برنامه‌ریزی‌ها لحاظ شود.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر مهدی مشفق با اشاره به طراحی نظام کارانه و پاداش مبتنی بر عملکرد افزود: نظام ارزیابی عملکرد در همۀ حوزه‌ها از جمله حق‌الزحمه کارکنان و مدرسان، تنخواه عام و خاص و... تاثیرگذار خواهد بود و می‌توان گفت جذب زبان‌آموز یکی از شاخص‌های عملکرد است.

وی در ادامه به موضوع بهره‌وری به عنوان یکی از مقوله‌های جدی در اولویت‌های برنامه‌ریزی سازمان اشاره و بیان کرد: کاهش هزینه‌های غیر حضوری و استفاده بهینه از منابع باید به شکلی جدی در مراکز آموزشی مد نظر قرار بگیرد.

مشفق در خصوص تجهیز، پشتیبانی و بازسازی مراکز آموزشی عنوان کرد: بازسازی و تجهیز مراکز آغاز شده است، در مدت زمان کوتاهی که از حضور دکتر مومنی در کانون زبان می‌گذرد، ایشان سفرهایی به استان‌های اردبیل، خراسان‌رضوی و البرز داشته‌اند و شرایط آن ها را مورد بررسی قرار داده‌اند، این بازدیدها به تدریج در همۀ استان‌ها صورت خواهد گرفت. تلاش ما بر این است که با تقویت و پشتیبانی حوزۀ امور عمومی در ستاد، در بازسازی و تجهیز مراکز آموزشی در استان‌ها کمک نماییم.

معاون اداری و مالی با تاکید بر تدوین نظام برنامه و بودجه در کانون زبان ایران بیان کرد: در سال آینده با استقرار نظام برنامه و بودجه، موضوع درآمد هزینه مراکز و استان‌ها ساماندهی خواهد شد.

ساماندهی و یکسان‌سازی قرارداد کارکنان، بررسی قرارداد مدرسان، تغییر در نظام جذب نیروی انسانی، نظارت مدیران در حوزۀ رفتاری کارکنان و مدرسان، نظارت میدانی مدیران، روند توزیع کتاب، برگشت شهریه، تبلیغات و استفاده از فضای مجازی از دیگر موضوعاتی بود که مشفق در این نشست به آن‌ها پرداخت.
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۲۰:۰۶
تعداد بازدید : ۱,۹۶۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...