انتصاب مدیران و سرپرستان استانی کانون زبان ایران

انتصاب مدیران و سرپرستان استانی کانون زبان ایران
رییس کانون زبان ایران با صدور احکامی جداگانه مجتبی حسن پورضرغام را به عنوان مدیر کانون زبان استان تهران، جواد نکوزاد را به عنوان مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی، امید بهادری را به عنوان سرپرست کانون زبان استان بوشهر و جمشید نسودی علمداری را به عنوان سرپرست کانون زبان استان آذربایجان غربی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، دکتر مومنی در این احکام بر در نظر گرفتن قوانین و مقررات سازمانی، ارتباط و هماهنگی کامل با ارکان کانون زبان، حفظ شأنیت مسئولان، مدرسان، کارکنان، مخاطبان و...، و توسعۀ منطقی کمی و کیفی مراکز آموزشی تاکید کرده است.

پورضرغام دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل است، وی از سال 1377 همکاری خود را با کانون زبان ایران در شهر شیراز آغاز کرد. در سال 1388 به کانون زبان تهران انتقال یافت و پس از سه سال خدمت در مراکز شهرک قدس و تهران پارس برادران به عنوان معاون مدیر کانون زبان استان تهران منصوب شد. ایشان از سال 96 به عنوان مسئول هماهنگی استان تهران و از مرداد ماه سال 1397 به عنوان سرپرست کانون زبان استان تهران مشغول به فعالیت بوده است. در سوابق آموزشی وی تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی نیز به چشم می‌خورد.

همچنین نکوزاد دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است و بیش از 20 سال سابقۀ فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارد. ایشان پیش از این سمت‌هایی همچون سرپرست کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی، سرپرست معاون اداری مالی کانون پرورش فکری استان، کارشناس ارزیابی عملکرد کانون پرورش فکری استان، مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در هیات نظارت بر نشر استان، مسئول حراست کانون پرورش فکری استان و ... را برعهده داشته است.

امید بهادری، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشتۀ برنامه‌ریزی آموزشی است. وی20سال سابقه فعالیت در کانون زبان مرکز آموزشی بوشهر دارد. در کارنامۀ فعالیت‌های ایشان سمت‌هایی همچون مسئول امور زبان‌آموزان بوشهر، معاون آموزشی کانون زبان استان و مسئول کانون زبان برادران استان، عضو اصلی شورای حل اختلاف استان و همکاری با ادارۀ کل بازرسی استان به چشم می‌خورد.

جمشید نسودی فارغ التحصیل رشتۀ مدیریت نیروی انسانی در مقطع کارشناسی ارشد است و 27 سال سابقۀ همکاری با کانون زبان ایران دارد. مسئول امور مالی کانون زبان استان آذربایجان شرقی، همکاری با گروه بازدید و ارزشیابی مراکز آموزشی اداره مرکزی، سرپرست مرکز دانش ارومیه، مسئول هماهنگی استان و همکاری با استانداری در سوابق کاری ایشان به چشم می‌خورد.

 

n96-انتصاب

مجتبی حسن پورضرغام_ مدیر کانون زبان استان تهران

n96-انتصاب

جواد نکوزاد _ مدیر کانون زبان استان خراسان رضوی

n96-انتصاب

جمشید نسودی علمداری_سرپرست کانون زبان استان آذربایجان غربی

n96-انتصاب

امید بهادری_سرپرست کانون زبان استان بوشهر 

۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۰۲
تعداد بازدید : ۳,۸۲۰
یحیایی مرکز نیاوران
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0

جناب آقای پورضرغام انتصاب شایسته جنابعالی را ازطرف خود و سایر همکاران به شما تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال موفقیت روز افزون شما را در رسیدن به اهداف مورد نظر آرزومندم.

فخیمی کبیر
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0

دوست وهمکار گرامی جناب آقای پورضرغام عزیز انتصاب به جا و شایسته جنابعالی رابه عنوان مدیر کانون زبان استان تهران که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های‌ بر جسته شما برادر گرامی است تبریک عرض نموده ؛ موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

فاطمه فرضی
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0

با سلام و احترام، ضمن عرض تبریک به همکاران محترم جناب آقای پورضرغام و جناب آقای نسودی بزرگوار برای این انتصاب شایسته ، سعادت و توفیق روز افزون را برای شما از حق تعالی آرزومندم. تهرانپارس کودک

همکاران مرکز سعادت آباد
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0

جناب آقای پورضرغام انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت مدیریت کانون زبان استان تهران تبریک عرض نموده و امید است در پناه ایزد منان ،بیش از پیش موفق و مویدباشید.

فولادلونژاد
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0

برادر عزیزم جناب آقای جمشید نسودی انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان سرپرست کانون زبان استان آذربایجان غربی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان، سلامتی و توفیقات روزافزون برای شما آرزومندم.

فولادلونژاد
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0

برادر بزرگوارم جناب آقای امید بهادری انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان سرپرست کانون زبان استان بوشهر صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان، سلامتی و توفیقات روزافزون برای شما آرزومندم.

سعادتی
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0

جناب آقای پورضرغام عزیز با کمال مسرت افتخار انتصاب جنابعالی را به سمت مدیریت استان تهران تبریک عرض می نماییم که نماد بارزی از توانایی های ارزشمند شماست انشالله مثل همیشه موفق باشید.

فائزه پروازدوانی - کانون زبان شیراز
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0

با سلام. جناب آقای پورضرغام با عرض سلام و احترام، بدین وسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان مدیر کانون زبان استان تهران را تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

مددکار مرکز همت غرب
۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0

جناب آقای پورضرغام انتصاب به جاو شایسته جنابعالی را به سمت مدیریت کانون زبان استان تهران تبریک عرض نموده و و از درگاه ایزد منان، سلامتی و توفیقات روزافزون برای شما آرزومندم.

فرح بخش کارمند شعبه بهمنی(بوشهر)
۱۳۹۷/۱۱/۳۰
5

جناب آقای بهادری با عرض سلام و احترام، بدین وسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان سرپرست کانون زبان استان بوشهر را تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...