نشست دوره‌ای مدرسان گروه سنی نوجوانان مراکز آموزشی تبریز

نشست دوره‌ای مدرسان گروه سنی نوجوانان مراکز آموزشی تبریز
نشست دوره‌ای مدرسان گروه سنی نوجوانان (خواهران و برادران) مراکز آموزشی تبریز با حضور بهرام عبداله زاده، سرپرست کانون زبان استان، امین خدایی، مسئول حراست کانون پرورش فکری استان، دکتر کاظم پورالوار، کارشناس بخش نوجوانان و جمعی از مسئولان مراکز آموزشی و مدرسان این بخش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان، در این نشست مسئولان مراکز از مدرسان به عنوان سرمایه‌های انسانی و به عنوان مهمترین مزیت رقابتی کانون زبان ایران در رقابت با سایر موسسات نام بردند که باعث شده کانون زبان به عنوان یک برند ملی  مطرح شود.

در ادامه مدرسان به ارائۀ نکاتی پیرامون مسائل آموزشی و برخی دغدغه‌های موجود پرداختند و سرپرست کانون زبان استان به آن ها پاسخ داد.

در پایان این نشست عبدالله زاده ضمن تأکید بر برگزاری این جلسات در دوره‌های زمانی کوتاه‌تر، بیان کرد: این جلسات دو هدف کلی را به دنبال خواهد داشت، از یک سو طرح مسائل و مشکلات سازمانی جهت هم‌اندیشی و هم‌فکری برای کشف راهکارهای موثر و دیگری ایجاد احساس تعلق سازمانی، نزدیکی و همدلی بیشتر بین همکاران.
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۰۱
تعداد بازدید : ۲,۲۲۲
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...