راه اندازی بخش کودکان در مرکز آموزشی جم (تهران)

راه اندازی بخش کودکان در مرکز آموزشی جم (تهران)
مرکز آموزشی جم (تهران) در ترم بهار سال آینده دورههای آموزشی زبان انگلیسی را برای گروه سنی کودکان (8 تا 11 سال) نیز برگزار می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، علاقه‌مندان برای پیشثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، نبش خیابان غفاری، پلاک 33، کانون زبان ایران، طبقه سوم، مرکز آموزشی جم مراجعه و یا با شماره تلفن 88844407 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، پیش از این در مرکز آموزشی جم زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، روسی و اسپانیایی به زبان‌آموزان گروه سنی بزرگسال آموزش داده می‌شد.

در این مرکز دوره‌های مکالمه، مکالمۀ آزاد، آمادگی تافل، آیلتس، انگلیسی با اهداف ویژه، فشرده آلمانی، آمادگی آزمون B2 آلمانی، مکالمه موضوعی عربی و گویش های لبنانی و عراقی نیز برگزار می شود.
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۴۶
تعداد بازدید : ۳,۲۶۴
ارشان
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0

بهتر نبود این کار رو نمیکردید محیط شعبه جم یک محیط بزرگسالانه است و جو آموزشگاه بزرگسالانه بعد از این بچه ها نظم شعبه رو بهم میریزن انتخاب روز و ساعات مختلف محدود میشه بهتر است برای شعبه شهرک غرب این کار را بکنید

محمد اله وردی
۱۳۹۷/۱۱/۳۰
5

با درود و سپاس از نظر شما. دوست عزیز خوشبختانه کلاسهای مرکز آموزشی جم در سه طبقه برگزار شده و فضای کافی برای پذیرش زبان آموز وجود دارد. از سویی ساعات شروع و پایان کلاسهای کودکان و همچنین طبقه ی آنها کاملا منفک از بزرگسالان با یک فضای آموزشی مفرح و ویژه کودکان در نظر گرفته شده است. بنابراین جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت.


عباسی
۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0

با سلام ارشان عزیز" گروه کودکان واحد جم بر اساس صلاحدید ریاست محترم راه اندازی شده با توجه به این نکته که فضا سازی شده، در ساعات متفاوت و طبقه جداگانه برگزار خواهد شد. لذا انشاله هیچگونه صدا و بی نظمی در پی نخواهد اشت. در ضمن در منطقه غرب تهران 3 مرکز کودکان وجود دارد. ممنون از نظر شما

امیر
۱۳۹۷/۱۲/۰۱
0

سلام بسیار کار خوبی کرید . یادگیری بچه ها توی محیط جم عالیه . ممنونم .

فاطمه
۱۳۹۷/۱۲/۰۲
0

با سلام. از اینکه شعبه کودکان را در مطهری برگزار می کنید و در منطقه ای قابل دسترس است، سپاسگزاریم. لطفا بفرمایید آیا آموزش زبان فرانسه نیز برای کودکان در این مرکز دارید؟

مقصودیان
۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0

با درود و سپاس مرکز جم برای سال 98 اقدام به ثبت نام زبان آموزان فرانسه در بخش کودکان نموده است. برای اطلاعات بیشتر به مرکز جم مراجعه فرمائید.



برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...