برگزاری دوره‌ی مجازی Reading Club

برگزاری دوره‌ی مجازی Reading Club
کانون زبان ایران در نظر دارد دوره‌ی Reading Club را از طریق سیستم مدیریت آموزش (LMS) برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، این دوره در 16 جلسه (2ساعت مجازی) و طی دو ماه برگزار می‌شود و مخاطبان آن زبان آموزان سطوح مبتدی هستند.

صرفه‌جویی در وقت و ایجاد آرامش بیشتر به زبان‌آموز، ترغیب علاقه‌مندان به خواندن و فعال کردن دانش‌زبانی علاقه‌مندان از مهمترین اهداف این دوره است.

در این دوره قصه‌ها از متون جالب، متنوع و به‌روز انتخاب شده که در قالب داستان‌های کوتاه ارائه می‌شوند. در طول دوره چندین داستان خوانده می‌شود و برای انجام تمرینات نیازی به نوشتن نیست بلکه تمرینات با تصاویر، رنگ‌آمیزی و جداول همراه بوده به گونه‌ای که از تاثیرگذاری و کارآمدی بالایی برای یادگیرنده برخوردار باشد.

شهریه‌ی دوره‌ی Reading Club 1/050/000 ریال و آشنایی به استفاده از کامپیوتر و آشنایی با زبان انگلیسی در حد Elementary از شرایط شرکت در این دوره است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 16 با شماره‌ی تلفن 88492244 تماس حاصل نمایند.
۲۰ دی ۱۳۹۵ ۱۵:۴۹
تعداد بازدید : ۳,۸۱۷
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...