همایش استانی مسئولان و کارکنان اداری کانون زبان یزد

همایش استانی مسئولان و کارکنان اداری کانون زبان یزد
همایش استانی مسئولان و کارکنان اداری استان یزد با حضور رضا خادم آستانه، مدیر کانون زبان استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در ابتدای این همایش بعد از تلاوت آیاتی ازکلام ا... مجید، خادم آستانه، به بررسی و تحلیل آمار فراوانی زبان‌آموزان و میانگین کلاسی مراکز آموزشی استان در ترم جاری پرداخت.

وی با تاکید بر لزوم توجه به حفظ و نگهداشت زبان آموزان به برنامه‌ریزی لازم در جهت جذب و افزایش زبان‌آموزان در ترم آتی اشاره کرد و در ادامه وجود نظارت بر عملکرد آموزشی و رفتاری مدرسان و کارکنان، مشتری مداری و تعامل بهتر با زبان آموزان، توجه به افزایش بهره‌وری، آسیب شناسی و تحلیل ریزش زبان آموزان را ضروری دانست.

ایشان همچنین به اهمیت پرداختن به ارتقاء و گسترش زبان‌های غیر انگلیسی پرداخت و مقرر نمود در سال جدید این موضوع با جدیت بیشتری دنبال شود.

شیوۀ جدید برگزاری آزمون‌ها ،کوئیزها و برخی نکات اجرایی و اداری از دیگر موضوعات مطرح شده در این همایش بود، سپس هر یک از مسئولان و کارکنان به بیان مطالبی در راستای موضوعات مطرح شده پرداختند.

در پایان این مراسم از زحمات سهیلا دشتی که از سال1389به عنوان مسئول مرکز آموزشی ابرکوه با کانون زبان ایران همکاری داشته و قرار است از این پس به عنوان مدرس مرکز، کانون را همراهی کنند و همچنین از سایر همکارانی که به مراکز دیگر انتقال یافته‌اند تقدیر شد.

n96-همایش

n96-دوره

n96-دوره

۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۰۱
تعداد بازدید : ۲,۸۳۴
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...