جلسۀ هم‌اندیشی مدرسان مراکز آموزشی زنجان برگزار شد

جلسۀ هم‌اندیشی مدرسان مراکز آموزشی زنجان برگزار شد
شهرام ساسانی، مدیر کانون زبان استان زنجان در جلسۀ هم‌اندیشی مدرسان این استان بر اهمیت تغییر و نوآوری با رعایت استانداردهای آموزشی روز دنیا و همچنین نقش مدرسان در اجرای سیاست‌های جدید کانون زبان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این گردهمایی ساسانی به بیان نکاتی پیرامون نحوه برگزاری آزمون‌های آنلاین و چگونگی اطلاع‌رسانی به زبان آموزان و اولیاء آنان پرداخت و سپس مدرسان دیدگاه ها و نظرات خود را در این حوزه ارائه کردند.

مدرسان با اشاره به شیوه‌های نوین آموزش در دنیا و حرکت کانون زبان ایران به سمت این روش‌ها، نتایج حاصل از این اقدام را به نفع کانون زبان دانستند و ابراز امیدواری کردند با اطلاع رسانی و بهره‌مندی از برنامه‌های روز آمد، استاندارد آموزشی و به کارگیری سیستم‌های کارآمد، نتایج خوبی در حوزۀ ارتقاء کیفیت آموزش در کانون زبان و همچنین آزمون‌های آنلاین پیش رو داشته باشیم.

مدرسان همچنین ابراز امیدواری کردند که موفقیت کانون زبان به عنوان الگویی برای سایر مراکز آموزشی مطرح گردد و مدل‌های آموزشی طراحی شده نقطه عطفی برای سایر مراکز آموزشی باشد.

گفتنی است، کانون زبان ایران در استان زنجان دارای 3 مرکز آموزشی است و در آن ها زبان های انگلیسی به زبان آموزان کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ( خواهران و برادران) آموزش داده می‌شود. همچنین دوره های مکالمه ویژه و بحث آزاد نیز در برخی از مراکز این استان دایر است.

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۴۱
تعداد بازدید : ۱,۶۵۹
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...