آغاز به کار دوبارۀ فروشگاه محصولات کانون در خیابان فجر (جم)

آغاز به کار دوبارۀ فروشگاه محصولات کانون در خیابان فجر (جم)
فروشگاه محصولات کانون زبان ایران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان فجر (جم) دوباره آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، نوید صالحی، مسئول فروشگاه در این خصوص عنوان کرد: در این فروشگاه محصولات آموزشی و کمک آموزشی کانون زبان ایران و همچنین محصولات کانون پرورش فکری شامل کتاب، سرگرمی، اسباب بازی، بازی فکری، لوازم التحریر و... در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

صالحی با اشاره به اینکه پس از تعطیلات نوروز شاهد حضور نویسندگان و تصویرگرانِ حوزه‌های کودک و نوجوان در فروشگاه خواهیم بود، افزود: مدیریت جدید کانون بر این باور است که بایستی ارتباط بین نویسنده و مخاطب برقرار گردد و فروشگاه کانون زبان نیز باید محلی برای این مهم باشد.

وی ادامه داد: مذاکراتی با نویسندگان حوزۀ کودک و نوجوان صورت گرفته است که امیدواریم در سال جدید بتوانیم شاهد حضور این عزیزان در فروشگاه به عنوان یک مرکز فرهنگی باشیم.

حضور مجلات فرهنگی، معرفی کتب برگزیدۀ دفاع مقدس و تابلوی نمایش تصاویر دوران دفاع مقدس و شهر تهران از دیگر برنامه‌های فروشگاه مرکزی کانون زبان ایران است.

صالحی همچنین به برپایی جشنوارۀ بهاره در این فروشگاه اشاره کرد و گفت: قرار است از تاریخ 20 تا 27 اسفندماه جشنوارۀ بهاره در این فروشگاه برگزار شود و برخی از محصولات از تخفیف ویژه برخوردار شوند.

گفتنی است، فروشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (فروشگاه شمارۀ 2) در خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم)، نبش غفاری واقع شده است. همچنین برای تماس با این فروشگاه می توانید با شمارۀ 88492240 تماس حاصل نمایید.

n96-دوره

n96-دوره

n96-دوره

 

 

۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۵۵
تعداد بازدید : ۲۲,۱۶۱
میثم
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
0

اره مصاحبه جذب مدرس اومدم.دیدم باز شده.خیلی خوشحال شدم.همین کار رو ان شاء الله برای فروشگاه های شعب دیگر کانون انجام بدین.تشکر

عسل
۱۳۹۷/۱۲/۲۲
0

سلام ببخشید یعنی کتاب های اموزشی سطوح هم میعروشید زودتر از موعود؟یعنی مثلا کتابهای Advance


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...