رییس کانون زبان ایران با رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دیدار کرد

رییس کانون زبان ایران با  رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دیدار کرد
دکتر سید محمدرضا هاشمی، رییس کانون زبان ایران با محمد امین سازگار نژاد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این جلسه که با حضور رضا قمرزاده، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و علیرضا جمشیدی، مدیر کانون زبان استان البرز برگزار شد، پیرامون زمینه‌های مشترک همکاری، توسعه‌ی آموزش های تخصصی زبان‌های خارجی و آموزش زبان با اهداف ویژه با رویکرد آموزش زبان متناسب با نیازهای حرفه ای و شغلی مخاطبان مباحثی مطرح شد.

در جلسه‌ی یاد شده قمرزاده نیز ضمن معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری به تشریح ظرفیت‌های مختلف همکاری میان این دو مجموعه پرداخت.

گفتنی است، در پایان مقرر شد ظرفیت‌ها و زمینه‌های همکاری در حوزه‌ی آموزش زبان‌های خارجی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی در کارگروه‌های تخصصی احصاء شود و در قالب تفاهم‌نامه‌ای ساز و کارهای اجرایی شدن برنامه‌های مرتبط تدوین گردد.
۲۶ دی ۱۳۹۵ ۱۲:۳۸
تعداد بازدید : ۲,۴۵۲
جمال الدین کربلایی پور
۱۳۹۵/۱۱/۰۵
5

با سلام چنین اقداماتی به معنای تنوع بخشی و همچنین برانگیختن احساس نیاز برای یادگیری زبان می باشد که بسیار خوب است.با تشکر از جناب دکتر هاشمی امیدوارم پتانسیل هایی که تا به امروز مورد غفلت واقع شده اند مورد توجه قرار گیرند.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...