اعلام زمانبندی ثبت نام ترم بهار ۹۸ کانون زبان ایران

اعلام زمانبندی ثبت نام ترم بهار ۹۸ کانون زبان ایران
کانون زبان ایران برای ترم آموزشی بهار ۱۳۹۸ در بخش‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، فرانسه، چینی، ایتالیایی و عربی زبان آموز می‌پذیرد.
زبان آموزان عزیز کانون زبان ایران برای ثبت‌نام در ترم بهار لازم است از تاریخ ۲ تا ۱۹ فروردین ماه با مراجعه به سامانۀ www.ilireg.ir پرداخت اینترنتی شهریه خود را انجام داده و سپس از تاریخ ۶ فروردین ماه طبق برنامۀ زمان‌بندی تقویم آموزشی، نسبت به ثبت‌نام اینترنتی کلاس خود اقدام نمایند. 
همچنین علاقه‌مندانی که می‌خواهند برای نخستین بار در کانون زبان ایران ثبت‌نام نمایند لازم است با مراجعه به سایت www.ili.ir ، فرم مربوط به رزرو اینترنتی ثبت نام را پر نموده و سپس در تاریخ ۱۷ فروردین ماه با مراجعه حضوری به مرکز آموزشی، مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند.
لازم به ذکر است که ترم آموزشی بهار ۹۸ کانون زبان ایران از ۲۰ فروردین آغاز خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک‌های پیوست مراجعه نمایید:

تقویم ترمی بهار 1398

 برنامه زمانبندی ثبت نام اینترنتی ترم بهار 1398

شیوه نامه پرداخت اینترنتی شهریه ترم بهار 1398

۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۰۳
تعداد بازدید : ۵۵,۸۶۲
جزایری
۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0

لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید ازمون های انلاین اینترنتی مانند ازمون کتبی دوره های قبل در محل مراکز اموزشی انجام شود. هم از نظر تعیین سطح واقعی دانش اموز وهم عدم امکان قطع اینترنت و رفع کمبود امکانات دانش اموزان ./

حسینی
۱۳۹۸/۰۱/۰۶
0

یکی از هدفهای آزمون آنلاین کاهش استرس و فضای امتحان است اگر قرار باشد در مراکز انجام شود همانند قبل است ضمن اینکه اگر اینترنت بخواهد قطع شود در مراکز هم قطع می شود و برای آن هم تدبیر شده است اگر قطع شود پس از اتصال ادامه امتحان امکان پذیراست و مشکلی نیست

آیدین آذری
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0

کاملاً با نظر شما مخالف هستم.به نظرم آزمون آنلاین خیلی مؤثرتر و بهتره الان هم دیگه همه به اینترنت فُرجی دسترسی دارند.جناب محترم.


غلامی
۱۳۹۸/۰۱/۰۲
0

سلام و عرض خدا قوت و همچنین تبریک سال جدید به شما عزیزان . از برگزاری آزمون به صورت اینترنتی به لحاظ دهها مزیت کمال تشکر را داریم . نظر به اینکه برای هر جلسه ناچاریم فاصله 75 کیلومتری محل زندگی تا شهرستان را طی کنیم ان شالله ترتیبی اتخاذ فرمایید تا فرزندانمان پس از ثبت نام در هر سطح، از داخل محیط خانه و از طریق ویدئو کنفرانس در کلاسهای درس شرکت کنند تا از بسیاری از هزینه ها و بخصوص اتلاف وقت زبان آموز و پدر و مادر که برای ایاب و زهاب و خطرات جاده ای ، صرفه جویی به عمل آید. با تشکر

شاهرخی
۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0

سلام، هر ترم برای ثبت نام و رزرو اینترنتی روز و ساعت کلاس جهت ورود به صفحه مربوطه دچار مشکل میشویم! در صورتیکه در هیچ زمان و هیچ سایتی خرید و ثبت نام دچار این مشکلات نمیشویم . لطفا این مشکل را یکبار و برای همیشه برطرف سازید.

علی سهداب بهشتی
۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0

من هم با نظر اقای جزایری برای محل برگذاری در مکان اموزشی موافقم.سال نو مبارک

sajedi
۱۳۹۸/۰۱/۰۶
3

خواهشا پرسنل کمی بهتر رفتار کنند. اصلا رسیدگی نمیشود. ممنون.

ترابی
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0

با سلام لطفا ترتیبی اتخاذ فرمائید تا قبل از انتخاب کلاس ، برنامه کلی هر پایه در سایت کانون ارائه گردد تا افراد بتوانند ساعات دلخواه خود را با توجه به دروس مدرسه خود انتخاب نمایند در حال حاضر انتخاب کلاس بصورت چشم و گوش بسته می باشد. با تشکر

الی
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0

لطفا کد زمانبندی ها رو قرار بدین کی ما اگه خواستیم تغییر ساعت بدیم.الان از ساعت های غیر از ساعت و روزی که ترم قبل بودیم خبر نداریم !

pedram
۱۳۹۸/۰۱/۰۸
0

عالی بود

siyamak
۱۳۹۸/۰۱/۱۴
0

خواهشمند است ترتیبی اتخاذ گردد مثل دیگر مراکز اموزشی نمره میان ترم و یا نمرات کلاسی قبل از ازمون اصلی اخر قابل رویت برای زبان اموز باشد با این راهکار زبان اموز از سطح خود اگاه خواهد شد و جلوی بعضی اعمال نظر های دبیران گرفته خواهد شد در صورتی که ازمون الکترونیکی در مرکز اموزشی برگزار شود حتما ضریب این امتحان بالا گرفته شود.

ایدا
۱۳۹۸/۰۱/۱۴
5

عالی بود . ممنون :)


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...