انتصاب سرپرست مرکز آموزشی پارس آباد (اردبیل)

انتصاب سرپرست مرکز آموزشی پارس آباد (اردبیل)
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران، با صدور حکمی حمیده قبادی را به عنوان سرپرست مرکز آموزشی پارس آباد (اردبیل) منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، در این حکم آمده است: "امید است با استعانت از خداوند متعال و همراهی کارکنان و مدرسان گرامی، در انجام وظایف محوله و پیشبرد امور آن مرکز موفق و منصور باشید."

گفتنی است، قبادی از سال1390 همکاری‌اش را با کانون زبان ایران در بخش امور زبان‌آموزان مرکز آموزشی پارس‌آباد آغاز کرده است.

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۰۴
تعداد بازدید : ۳,۱۱۵
اسوار. مربی مسئول کانون پرورش فکری شماره 2 پارس آباد
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0

سرکار حانم قبادی همکار محترم انتخاب بجا و شایسته حضرتعالی را بعنوان سرپرست مرکز آموزشی کانون زبان شعبه پارس آباد تبریک گفته و موفقیت حضرتعالی را در عرصه خدمت از خداوند منان آرزومندم.

عزیزپور- مربی کانون
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0

سزکار خانم قبادی این مسئولیت را به حضرتعالی و خانواده کانون زبان ایران شعبه پارس آباد تبریک گفته و موفقیت بیش از پیش را از خداوند متعال خواستاریم

وظیفه
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0

سلام و عرض ادب؛ تبریک میگم خدمت خانم قبادی و فعالان عرصه کانون زبان ایران. انشالله موفق و موید باشید.

جمعی از والدین زبان آموزان
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0

خواهر گرامی خانم قبادی خبر انتصاب شما موجب خوشحالی مان گردید. امید است با اتکال به ایزد منان موفق و موید باشید.

ولی
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
5

باسلام امید آن دارم که همیشه در سایه پروردگار همیشه سربلند باشی تا بتوانی کارهای که به شما محول شده است درست انجام بدهید.

فولادنژاد
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0

سرکار خانم قبادی، انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان سرپرست مرکز آموزشی کانون زبان شعبه پارس آباد تبریک عرض نموده و امید آن داریم در سایه ایزدمنان و با استفاده از تجربیات و توانمندیهای خوددر اعتلای آرمان های کانون زبان ایران موفق و موید باشید.

بهرام جسوراجیرلو کارکنان و مدرسان کانون زبان زبان ایران مرکز آموزشی پارس آباد
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0

باسلام ]رزوی توفیق امید آن داریم که با تکیه بر سایه پروردگار متعال همیشه بتوانید در کارهای که به شما محول شده موفق و سربلند باشید.

بیابانی
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
5

سرکار خانم قبادی با سلام انتخاب بجا و شایسته شما را به سرپرستی کانون زبان پارس اباد تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون و موفقیت برای شما ارزومندم

زبان آموز
۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0

تبریک به خانم قبادی .امیدوارم همیشه موفق وپیروز و سلامت باشید.

همکار کانون پرورش استان اردبیل
۱۳۹۸/۰۱/۲۲
0

سرکار خانم قبادی انتصاب شما را از صمیم قلب تبریک عرض نموده و ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی فرزندان ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم.


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...