با خواندن کتاب مینا (2)

در آسمانِ آبیِ زبان فارسی پروازی شوق‌انگیز داشته باشید

در آسمانِ آبیِ زبان فارسی پروازی شوق‌انگیز داشته باشید
کتاب آموزش زبان فارسی "مینا (2)" با مشارکت کانون زبان ایران و بنیاد سعدی منتشر شده است؛ مینا در زبان و ادبیات فارسی به معنای مرغ سخنگو است و با خواندن این کتاب شما می‌توانید در آسمان آبی زبان فارسی پروازی شوق انگیز داشته باشید.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران کتاب "مینا (2)" برای فارسی آموزان سطوح پیش‌میانی و میانی تالیف شده است؛ تهیه، تدوین و تالیف این کتاب بر عهدۀ بنیاد سعدی و طراحی، گرافیک و چاپ آن برعهدۀ کانون زبان ایران بوده است.

طراحی جذاب و محتوای کاربردی و حساب شده این کتاب به مخاطب کمک می کند واژه ها، کارکردها و ساخت‌های دستوری مهم زبان فارسی را به سادگی و به سرعت بیاموزد. درس‌های این کتاب به گونه‌ای طراحی شده که فارسی گفتاری و همچنین فارسی نوشتاری را به مخاطب می‌آموزد.

همچنین مجموعۀ مینا در چارچوب الگوهای نوین آموزش زبان دوم تدوین شده و در آن همۀ مهارت‌ها و مولفههای زبان فارسی مورد توجه قرار گرفته است.

مینا یک مجموعه 4 جلدی است و هر جلد آن 8 درس دارد، درس‌های این کتاب ساختاری مشابه دارند و هم زمان همۀ مهارت‌های زبانی را مورد توجه قرار داده‌‌اند. محتوای هر درس شامل دو مکالمۀ کاربردی، دو کارکرد ارتباطی، دو ساخت دستوری مرتبط و دامنۀ حساب شده‌ای از واژه‌های مهم است.

در هر درس بخشی به مهارت خواندن اختصاص یافته و در همه تمرین‌ها به مهارت نوشتن نیز توجه شده است.

در کتاب مینا به نقش بازی و تکلیف‌های خلاق توجه شده و صفحۀ پایانی هر درس را به این گونه فعالیت‌ها اختصاص یافته است.
۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۲۸
تعداد بازدید : ۲,۷۹۱
سمیرا مهری
۱۳۹۸/۰۱/۱۸
5

عالیه


برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...