تاکید رییس کانون زبان ایران بر تکریم مضاعف ارباب رجوعان مراکز آموزشی

تاکید رییس کانون زبان ایران بر تکریم مضاعف ارباب رجوعان مراکز آموزشی
دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران در دیدار با مسئولان مراکز آموزشی استان تهران بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و مخاطب و همچنین کیفیت تعامل در مراکز آموزشی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون زبان ایران، مومنی کانون زبان ایران را مجموعه‌ای فخیم و خوش‌نام دانست و عنوان کرد: مخاطبان این مجموعه ولی نعمتان ما هستند و بر ما لازم است برخوردی محترمانه و پاسخگویی به موقع در ارتباط با این عزیزان داشته باشیم. شعار "حق با مشتری است" تا جایی که به ساختارها و نظام آموزشی کانون زبان لطمه نزد، باید سرلوحۀ کار همۀ همکاران در مراکز آموزشی قرار بگیرد.

وی بار دیگر به مزیت رقابتی "کیفیت تعامل با مخاطب" اشاره کرد و آن را مقوله‌ای دانست که مستقیما به کارکنان در مراکز آموزشی و ارتباط آن‌ها با زبان آموزان و والدین آنان برمی‌گردد.

رییس کانون زبان ایران همۀ کارکنان در این مجموعه را اعضای یک خانواده دانست و از آن‌ها خواست با صرفه‌جویی و مدیریت هزینه‌ها شرایطی را فراهم آورند که منفعت حاصل از آن عاید همۀ اعضای این خانوادۀ بزرگ شود که این مهم با بالابردن بهره‌وری از طریق افزایش زبان آموز، تبلیغات متمرکز، به کارگیری افراد چند مهارته و ... صورت می پذیرد.

مومنی ادامه داد: ما در کانون زبان ایران عزم خود را جزم کرده‌ایم تا با برنامه‌های نوین و سیاست‌های مترقی با کمک همۀ همکاران در مسیر تغییر و پیشرفت حرکت نماییم.

وی با اشاره به مقولۀ "اتحاد"، حرکت غیرعالمانه برخی برای ایجاد "تفرقه" را آفتی بزرگ در سازمان‌ها دانست و عنوان کرد: من همواره پذیرای نظرات تخصصی و پیشنهادهای همۀ عزیزان، به ویژه افرادی که نظرات مخالف دارند، هستم و از ابتدای حضورم در کانون زبان شرایطی را فراهم کردم تا در روزهای دوشنبه با هماهنگی قبلی، مخاطبان بتوانند به صورت حضوری نقطه‌نظرات خود را با من در میان بگذارند.

گفتنی است، در این جلسه دکتر مهدی مشفق، معاون اداری و مالی، رضا لیاقی، مشاور رییس در امور استان‌ها، محمد صفری، مدیر حراست، مجتبی پورضرغام، مدیرکانون زبان استان تهران، رضا عزیزی، مسئول نظارت و بازرسی معاونت اداری و مالی و مسئولان مراکز آموزشی استان تهران حضور داشتند.
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۲۵
تعداد بازدید : ۱,۸۱۱
برای نظر دادن ابتدا باید به سیستم وارد شوید. برای ورود به سیستم روی کلید زیر کلیک کنید.
 

درباره ما

کانون زبان ایران به عنوان معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال 1304 تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است. ادامه...